برخی می خواهند با گرانی ها مردم را خسته کنند

ساری – خبرنگار حرف: فرمانده سپاه کربلای مازندران معتقد است گرانی های اخیر در کشور تعمدا صورت می گیرد زیرا وفور نعمت و نیز برنامه های وارداتی به خوبی توان تامین نیازهای اولیه ای مانند گوشت و مرغ در کشور را دارد. سردار محمدحسن بابایی در نشست خبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی با […]

1

ساری – خبرنگار حرف: فرمانده سپاه کربلای مازندران معتقد است گرانی های اخیر در کشور تعمدا صورت می گیرد زیرا وفور نعمت و نیز برنامه های وارداتی به خوبی توان تامین نیازهای اولیه ای مانند گوشت و مرغ در کشور را دارد.

سردار محمدحسن بابایی در نشست خبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزی کرده بود تا مردم جشن ۴۰سالگی انقلاب خود را نبینند، افزود: دشمن برنامه داشت انقلاب ایران تبدیل به شرایطی مانند افغانستان و سوریه شود اما این هدف وی محقق نشد. دنیا امروز شاهد است مردم ایران با نشاط به جشن های پیروزی انقلاب وارد شدند و ثابت کردند تحملشان در برابر فشارها بالاست و ترورها و تهدیدها نمی تواند آنان را مایوس کند.

وی افزود: مردم ایران در سختی های اقتصادی و سیاسی مقاوم اند. در چهل سال گذشته تاکنون با شهید دادن و با تمام وجود برای دین و اعتقادات اسلامی ایستادگی می کنیم که حاصل آن قریب به ۳۰۰ هزار شهید است. دشمن دوست دارد امروز مردم مایوس باشند و در برابر فشارها سر تسلیم فرود آوردند اما ما به وسیله انقلاب وارد مسیر نور شدیم. در این راه مقصد یکی است هرچند ممکن است سلیقه ها یکی نباشد. اختلاف در سلیقه ها و شیوه ها بد نیست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه امروز هرچند در داخل کشور کسانی پیدا شدند که ایمان به اصول انقلاب را از دست دادند، ادامه داد: اصل ایمان به ولایت فقیه پایه نظام اسلامی را تشکیل می دهد که برخی آن را قبول ندارند اما انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و ولایت فقیه بسیار قوی تر از اوایل انقلاب مسیر خود را ادامه می دهند. شاید برخی بگویند چرا دم از انقلاب و مبارزه می زنید اما خداوند فرموده است دشمنان شما پیوسته با شما می جنگند تا شما را از دین تان بر گردانند و این تکلیف را بر مسلمانان تمام کرده است که همواره مراقب توطئه های دشمن باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی در آستانه چهل سالگی انقلاب به دنبال خسته کردن مردم هستند، افزود: برخی می خواهند با گرانی ها مردم را خسته کنند، زمانی که گفته می شود واردات گوشت بیشتر شده است پس چرا قیمت گوشت باید به گونه ای باشد که مردم در مضیقه باشند. این است که می گوییم می خواهند مردم را تحت فشار قرار دهند و برخی نیز با خباثت مشکلات را به سمت رهبری سوق می دهند تا اعتماد مردم را به راس نظام سست کنند و به سمت مذاکره و تسلیم شدن سوق دهند. این فتنه آینده که رهبری به آن اشاره کرده اند با زمینه و فشارهایی است که شروع شده است.

وی ادامه داد: با همه این شرایط مقاومت مردم ثابت خواهد کرد تا دولت در کنار مردم قرار گیرد و ایستادگی کند‌.

وی با اشاره به برنامه های سپاه کربلای مازندران به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اذعان کرد:   ۹۹۵۷ برنامه در قالب ۴۰ برنامه کلی در چهل سالگی انقلاب در مازندران تدوین شده است که شامل اردوهای جهادی و فرهنگی و تربیتی، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله،  برپایی مسابقات در دو قالب فرهنگی و ورزشی در پایگاه های مقاومت در این برنامه های تدارک دیده شده است. افتتاح سالن های ورزشی در مازندران که تاکنون ۱۰۰ سالن احداث شده و مابقی نیز امسال به بهره برداری می رسد در برنامه های این ستاد قرار دارد. برگزاری همایش های علمی فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اجرای طرح کرامت در  ۱۳ محله آسیب دیده استان از رئوس برنامه های سپاه کربلای مازندران است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در طی سه سال خدمات خوبی به مردم ارایه شده و طرح محله انقلاب جلوه اقتدار و خدمات رسانی بسیج است، افزود: طی ۶سال که رهبری دستور اقتصاد مقاومتی را بیان کردند، ۲۵ هزار کارگاه شغلی در مازندران ایجاد شده است. ویژه برنامه گفتمان انقلاب برای معرفی مبتکران و نخبگان بسیجی و طرح ایران یار با موضوع فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی نیز در این راستا در جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است. ۴۰ تئاتر خیابانی در شهرهای مازندران به این مناسبت انجام می شود  و نیز نهضت خدمات رسانی به مناطق محروم همزمان با ۱۳ بهمن ماه در سراسر کشور که چند هزار پروژه خدمات عمومی و رفاهی افتتاح می شود نیز در مازندران صورت می گیرد. در این برنامه  ۴۰ هزار پروژه سپاه برای بعد از دهه چهار انقلاب اسلامی در برنامه افتتاحیه قرار دارد که برای مازندران دو هزار پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم در سال ۹۸ بتوانیم دوهزار پروژه محرومیت زدایی و عام المنفعه را با نتیجه اشتعال زدایی و محرومیت زدایی انجام دهیم.

وی با اشاره به سفر سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین مازندران در 15 بهمن امسال اظهار کرد:۱۵ بهمن سردار غیب پرور ۲۰۰ خانه محروم ساخته شده در مازندران را افتتاح می کند و کلید این منازل به خانواده ها واگذار می شود. کل خانه های محروم ساخته شده تا تیر آینده در مازندران  ۷۴۶ خانه محروم است که ۲۰ میلیون تومان برای هر واحد توسط سپاه تامین و مابقی توسط اردوهای جهادی‌ اجرا می شود.