ایستگاه نوروزی شهید بلباسی قائم شهر افتتاح شد+ تصاویر

ایستگاه نوروزی شهید بلباسی به همت شهرداری قائم شهر افتتاح شد.

الناز پاک نیا:  ایستگاه نوروزی شهرستان قائم شهر که به نام شهید بلباسی نامگذاری شده، با حضور جانشین ستاد تسهیلات سفر مازندران، فرماندار قائم شهر، شهردار و شورای قائم شهر و مسولان عضو ستاد تسهیلات سفر راه اندازی شد‌.

ایستگاه نوروزی شهید بلباسی قائم شهر که به همت شهرداری قائم شهر تجهیز و راه‌اندازی شد، در ورودی شهرستان قائم شهر از سمت ساری و در مقابل شرکت فرش ساوین قرار گرفته است.

در این ایستگاه خدمات نیرو‌های هلال احمر، فروش محصولات صنایع دستی، راهنمایی مسافران و مشاوره های مذهبی و دینی ارائه می شود.

کاظم علیپور شهردار قائم شهر در حاشیه مراسم افتتاحیه ایستگاه نوروزی شهید بلباسی قائم شهر در گفت و گو با حرف آنلاین اظهار داشت: شهرداری قائم شهر با همکاری شورای اسلامی شهر سریعتر از وقت ممکن پای کارآمده و نسبت به اجرای کمپین مسافرین اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه قائم شهر در مسیر اصلی تردد مسافران و زائران امام رضا(ع) و دیگر شهرها قرار دارد، افزود : در ایستگاه نوروزی خدمات متنوعی از جمله فضایی جهت استراحت شهروندان و مسافرین محترم پیش بینی شده تا بتوانند از این فضا استفاده کنند و خاطره خوبی را داشته باشند.

شهردار قائم شهر ادامه داد : قائم شهر شش پارک تفریحی جهت اسکان و اقامت مسافران دارد و ما هم آمادگی داریم برای همه ی افرادی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند ، خاطره خوب و خوشی را رقم بزنیم.