غرفه شهرداری قائم شهر در نمایشگاه دستاوردها و توسعه مازندران برتر اعلام شد

غرفه شهرداری قائم شهر در نمایشگاه دستاوردها و توسعه استان مازندران پس از پنج روز برگزاری، به عنوان غرفه برتر نمایشگاه برگزیده شد.

روز مازندران بهانه ای شد تا استانداری مازندران با پشتیبانی و اجرایی شهرداری قائم شهر تصمیم به برپایی نمایشگاهی جهت ارائه محصولات و دستاوردهای اقتصاد و صنعت و مردم استان بگیرید. محل دائمی نمایشگاه های استان در قائم شهر از ۱۱ الی ۱۵ آبان میزبان این نمایشگاه با ۱۷۰ غرفه بود.

محصولات کارخانجات صنعتی ، تولیدات صنایع دستی، دستاوردهای نهادهای دولتی و لباس بومی و محلی غرفه های نمایشگاه را تشکیل دادند اما شهرداری قائم شهر علاوه براینکه پشتیبانی و امور اجرایی نمایشگاه را برعهده داشت، با یک غرفه متفاوت از سایر غرفه ها در نمایشگاه حاضر شده بود.

شهرداری قائم شهر با استفاده از نماد یک خانه روستایی و اصیل مازندران غرفه ای تدارک دید و با اجرای موسیقی و پذیرایی محلی حال و هوای خاصی به نمایشگاه داده بود.

در آیین اختتامیه نمایشگاه که با حضور سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مولایی فرماندار قائم شهر، رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سرپرست آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل شیلات مازندران و مدیران شهرستانی برگزار شد، شهرداری قائم شهر به عنوان غرفه برتر برگزیده و معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم، بر ضرورت حفظ و صیانت از سنت و فرهنگ استان مازندران تاکید کرد و برگزاری این نمایشگاه را در ترویج آن بسیار تاثیرگذار دانست.

فرماندار شهرستان قائم شهر نیز ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، شهرداری و شورای شهر قائم شهر، برگزاری نمایشگاه روز مازندران را افتخاری برای مردم این شهر در راستای حفظ و ترویج آیین های استان مازندران اعلام کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از مدیران نهادها و تعدادی از غرفه ها تجلیل به عمل آمد.