اسکان 60هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد

به گزارش حرف، “حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش استان از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در استان تا پایان فعالیت ستاد‌های اسکان در نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۶۰۸۱۰ نفر در قالب  ۱۲۲۴۴ خانوار در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اسکان نوروزی امسال از ۲۸ اسفند آغاز گردید و تا دوازدهم فروردین ادامه داشت.

وی همچنین در ادامه افزود: پذیرش مهمانان در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش مازندران به دو صورت رزرو اینترنتی و پذیرش حضوری در پایگاه‌های اسکان استان انجام پذیرفت.

کمالی با اشاره به اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان در پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: ۱۴۶۲ کلاس درس در سه درجه ویژه، الف و ب و ۱۵ مرکز رفاهی با تجهیز ۳۰ اتاق و ۱۵۰ سوئیت و ۶۴۸ تخت برای پذیرش فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان تلاش کرد تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آن‌ها در سفر به استان مازندران فراهم کند.