آمار آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال در مازندران

چهار استان بیشترین آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه سوری را دارند.

 

چهار استان بیشترین آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه سوری را دارند.

به گزارش حرف آنلاین، داده‌های آماری سازمان اورژانس کشور نشان می‌دهد که در این مدت استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران بیشترین تعداد افراد آسیب‌دیده ناشی از استفاده از مواد محترقه در حوادث چهارشنبه آخر سال را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین استان‌های فارس، همدان، مازندران، ایلام، البرز،‌گیلان و کرمانشاه کمترین موارد آسیب‌دیدگی در حوادث چهارشنبه سوری را داشته‌اند.

سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اعلام کرد: از یکم تا یازدهم اسفند سال جاری ۹۶ مورد آسیب‌دیدگی ناشی از این حوادث شناسایی شده است همچنین در این مدت پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

براساس آمارهای سازمان اورژانس کشور، رشد ۵۷ درصدی آسیب‌دیدگان ناشی از استفاده از موادمحترقه و ۱۰۰ درصدی موارد فوتی در این مدت رقم خورده و در حوادث چهارشنبه پایانی سال تاکنون ۹۱ مورد مصدوم گزارش شده است.

از مجموع مصدومان این حوادث نیز ۳۵ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شدند و ۵۳ نفر هم در مراجعه به این مراکز از مصدومیت خود اطلاع دادند. البته سه نفر نیز در محل وقوع حادثه درمان شدند.

براساس اعلام سازمان اورژانس کشور، به دلیل شدت جراحات در حوادث چهارشنبه سوری سال جاری تاکنون ۲۲ نفر از مصدومان در بیمارستان‌ها بستری هستند همچنین چهار نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور بستری شده‌اند.