آغاز مطالعات آزادراه سراسری مازندران و گیلان

    معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور از آغاز مطالعات آزادراه سراسری مازندران خبر داد و گفت: قرار است با جذب سرمایه گذاران قطعه به قطعه آزادراه سراسری گیلان و مازندران اجرایی شود.سید حسین میرشفیع در حاشیه بازدید خبرنگاران نوشهر چالوس و كلاردشت در آزاد راه تهران شمال با اشاره به ایجاد ظرفیت های […]

 

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور از آغاز مطالعات آزادراه سراسری مازندران خبر داد و گفت: قرار است با جذب سرمایه گذاران قطعه به قطعه آزادراه سراسری گیلان و مازندران اجرایی شود.سید حسین میرشفیع در حاشیه بازدید خبرنگاران نوشهر چالوس و كلاردشت در آزاد راه تهران شمال با اشاره به ایجاد ظرفیت های مهم در طی چهار سال گذشته در این پروژه بزرگ ملی اظهار كرد: آزاد راه تهران شمال نمونه بارز یك خودباوری برای مجموعه مهندسی داخلی است.وی با بیان اینكه طی یكی دو سال اخیر تاكنون همه منابع مالی پروژه از داخل كشور تامین شده است  افزود: بنیاد مستضعفان و نیز دولت با دولت با نرخ رشد ویژه ای منابع آزادراه را بدون استفاده از ظرفیت‌های خارجی تامین كردند.معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور تصریح كرد: در این پروژه مجموعه پیمانکاران تونل‌های وسیع و پل‌های بزرگ را با توان داخلی در حال اجرا دارند.میر شفیع از آغاز مطالعات آزادراه سراسری مازندران خبر داد و گفت: قرار است با جذب سرمایه گذاران قطعه به قطعه آزادراه سراسری گیلان و مازندران اجرایی شود.به گزارش ایسنا، مدیر پروژه آزادراه تهران – شمال نیز با اشاره به اینكه این آزادراه ۱۲۱ کیلومتر خواهد بود و از ۴ قطعه منطقه سه آن صفر درصد پیشرفت دارد، اظهار كرد: از مرزن آباد تا پل زنگوله كه جزء قطعه 3 می باشد دست نخورده باقی مانده است.سید بهلول حسینی با بیان اینكه منطقه دو از پل زنگوله تا سه راه شهرستانک ۲۲ کیلومتر است، افزود: از ۱۵ کیلومتری که در منطقه دو باقی مانده است به ۴ پیمانکار واگذار شد.وی ابراز كرد: منطقه یک از انتهای آزادگان بعد از پل همت تا سه راه شهرستانک ۳۲ کیلومتر است كه از سه جهت حائز اهمیت است.مدیر پروژه آزادراه تهران – شمال تصریح كرد: كوتاه شدن 60 كیلومتر از مسیر و كاهش چشمگیر ترافیك آخر هفته و آغاز شدن  مسیر از تهران به جای كرج از مزایای این طرح است.حسینی افزود: در دولت یازدهم کارهای زیادی صورت گرفت و کار با سرعت و دقت انجام شده است  و تاكنون قطعه یك بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.