آتش زدن ۱۳ خودرو د‌ولتی مازندران توسط اغتشاشگران

حرف آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اغتشاشگران در مازندران طی شب گذشته به ۱۱ خودروی شخصی و ۱۳ خودروی دولتی و موتور سیکلت دولتی خسارت یا آتش زدند.

روح الله سلگی با اشاره به تجمع اغتشاشگران در برخی شهرهای استان اعلام کرد: این افراد شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند.

وی از حمله آشوبگرا به عوامل انتظامی و بسیج خبر داد و افزود: آنها باعث مجروح شدن ۷۶ نفر از نیروهای انتظامی و بسیج شدند، همچنین اغتشاشگران به ۱۱ خودرو شخصی، ۱۳ خودروی دولتی و حاکمیتی و ۲ موتور سیکلت دولتی آسیب وارد کردند و تعداد ۱۵ تجهیزات پلیس در مفقود شده یا آسیبب دید.

سلگی به نقش سرویس‌های امنیتی بیگانه در تجمع‌های چند روز اخیر در مازندران اشاره و تاکید کرد: افرادی که در آن سوی مرزها به عنوان ایرانیان خائن، خود را شهروند آمریکایی می‌دانند، امروز خود را مدافع ایران قلمداد می‌کنند و به‌عنوان پروژه بگیر قدرت‌های مستکبر درصدد اجرای سیاست‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه در برخی از شهرها شاهد تخریب اماکن دولتی توسط عده‌ای محدود از اغتشاشگر بودیم، ادامه داد: خسارات براساس مصوبه شورای تامین باید از جیب اغتشاشگران و بازداشت شدگان پرداخت شود.

این مسئول با بیان اینکه اغتشاشگران در برخی از تجمع‌های شب گذشته به صورت لباس متحدالشکل حاضر شدند عنوان کرد: هدایت‌کنندگان و برگزارکنندگان تجمع‌های محدود خط و خطوط خود را از خارج از کشور دریافت می‌کردند و به دنبال سواستفاده از احساسات پاک مردم دیار علویان بودند نه دفاع از مملکت و مردم.

وی با اشاره به ایثارگری شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم در مازندران، اعلام کرد: امروز بیش از همه اقشار مردم، خانواده شهدا از فوت هر دختر و پسر ایرانی غم زده می‌شوند، کسانی در روزهای آتش و خون در سرزمین ایران نبودند و از ترس به غرب پناهنده شدند چطور می‌توانند امروز داعیه دار دلسوزی برای مهسا امینی باشند؟ ما مهسا امینی را خواهر و فرزند خود می‌دانیم.

سلگی به فراخوان‌های تجمع منتشر شده از سوی برخی چهره‌های ضد انقلاب ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اشاره کرد و خطاب به مردم گفت: مردم ایران و دیار مازندران بدانند که این افراد دلسوزشان نیستند و طبق قانون آمریکا برای پذیرش شهروندی این کشور قسم خورده‌اند که برای دفاع از آمریکا حاضرند سلاح بدست بگیرند، کسانی که مسئول کوچک‌سازی سفره‌های مردم بودند دلسوز مردم ایران نیستند.