قهرمانی تیم بابل در مسابقات وزنه برداری مازندران

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران انتخابی مسابقات کشوری در حالی با قهرمانی تیم بابل به پایان رسید که وزنه برداران ملی پوش برخی شهرهای استان در این مسابقات حضور نداشتند. در پایان این مسابقات که با عنوان جام مرحوم استاد ‘ منوچهر برومند ‘ از پیشکوستان فقید این رشته ورزشی در سالن شهید اسماعیل […]

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران انتخابی مسابقات کشوری در حالی با قهرمانی تیم بابل به پایان رسید که وزنه برداران ملی پوش برخی شهرهای استان در این مسابقات حضور نداشتند.

در پایان این مسابقات که با عنوان جام مرحوم استاد ‘ منوچهر برومند ‘ از پیشکوستان فقید این رشته ورزشی در سالن شهید اسماعیل زاده بابلسر برگزار شد ، ۳۸ وزنه بردار از ۸ شهرستان مازندران به روی تخته رفتند.

تیم بابل درمجموع هشت وزن این مسابقات با کسب ۱۱۳ امتیاز قهرمان شد ، تیم بابلسر میزبان مسابقات هم با ۸۱ امتیاز و تیم فریدونکنار با ۷۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. رئیس هیات وزنه برداری مازندران  گفت که این مسابقات با تصمیم هیات استان و با هدف ایجاد فرصت برای جوانان و ورزشکارانی که در سایه حضور ملی پوشان کمتر دیده شده بودند ، در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد.

عباس رحیمی افزود : خوشبختانه وزنه برداران مازندرانی در این مسابقات به رکوردهای ورودی که توسط فدراسیون تعیین شده بود، نزدیک بودند و امیدوار کننده بود. به گزارش نسیم ورزش ، وی با بیان اینکه ۸ نفر برتر هر وزن این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد ، گفت : مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور نیمه دوم بهمن ماه امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

رحیمی همچنین در خصوص انتخاب سرمربی تیم اعزامی مازندران به مسابقات قهرمانی کشور نیز افزود : قطعا مربیان تیم اول ودوم قهرمانی استان در اولویت هستند ، اما در نهایت کمیته فنی هیات وزنه برداری استان ، مربی و یا مربیان تیم اعزامی به مسابقات کشوری را مشخص و اعلام خواهد کرد. در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرت برتر اوزان مختلف نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.