شمارش معکوس تا اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد

  شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد تا پایان هفته جاری اسامی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه را اعلام خواهد کرد. پس از اینکه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی  مسافران رقابتهای جهانی فرانسه را معرفی کرد، حالا همه نگاه ها به شورای فنی کشتی آزاد است تا از تیم […]

 

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد تا پایان هفته جاری اسامی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه را اعلام خواهد کرد. پس از اینکه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی  مسافران رقابتهای جهانی فرانسه را معرفی کرد، حالا همه نگاه ها به شورای فنی کشتی آزاد است تا از تیم اعزامی به جهانی رونمایی کند.

به گفته یکی از اعضای شورای فنی کشتی آزاد، این انتخاب تا اواخر هفته جاری صورت می گیرد و اسامی آزادکاران اعزامی به فرانسه رسما مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که در کشتی آزاد رضا اطری، بهنام احسان پور، میثم نصیری، سعید داداش پور، پیمان یاراحمدی، حسن یزدانی، امیر محمدی و یدالله محبی توانستند عناوین نخست را کسب کنند.

البته طبق اعلام شورای فنی کشتی آزاد، کسب عناوین نخست رقابتهای انتخابی توسط این نفرات به هیچ عنوان به منزله ملی پوش شدن آنها نیست و این فرایند باید با توجه به شرایط مختلفی از جمله ادامه روند مطلوب فنی و جسمانی نفرات برتر و همچنین تجربه کافی برخی از آنها در میادین بزرگ صورت گیرد.