ضرورت تسریع راه اندازی کمربندی کردیچال

فرماندار کلاردشت در جلسه بررسی مشکلات سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد به بیان مشکلات این شهرستان تازه تاسیس پرداخت. به گزارش حرف، کامران پولادی اظهار داشت: ذخیره منابع آب در کلاردشت وجود ندارد، منبع هزار متر مکعبی اگر احداث شود مشکل ‌کمبود آب شرب نداریم.وی […]

6
فرماندار کلاردشت در جلسه بررسی مشکلات سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد به بیان مشکلات این شهرستان تازه تاسیس پرداخت.
به گزارش حرف، کامران پولادی اظهار داشت: ذخیره منابع آب در کلاردشت وجود ندارد، منبع هزار متر مکعبی اگر احداث شود مشکل ‌کمبود آب شرب نداریم.وی ادامه داد: تکمیل ساختمان فرمانداری کلاردشت با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد نیازمند توجه استانداری است.پولادی تصریح کرد: نداشتن معاونت و کمبود نیروی انسانی در بدنه فرمانداری تازه تأسیس شهرستان کلاردشت نیز از دیگر مشکلات مدیریتی شهرستان است.
وی خاطر نشان کرد: مسافران و گردشگران از محور کلاردشت-عباس آباد برای دور شدن از ترافیک مسیر کناره استفاده زیادی دارند، در خصوص راه اندازی کمربندی کردیچال بایستی روند سرعت بیشتری بگیرد.
فرماندار کلاردشت در ادامه بیان داشت: عدم آنتن دهی موبایل در محور کلاردشت به عباس آباد نیز بسیار مشکل ایجاد کرده که علیرغم پیگیریهای بسیار و وعده های داده شده متاسفانه تاکنون رفع نشده است.
پولادی خاطر نشان کرد: دریافت اکثر تسهیلات بانکی حوزه اشتغال در کلاردشت با مشکل روبروست.اگر این موانع رفع شود، حداقل حدود ۶۰۰ نفر اشتغال در این شهرستان ایجاد می‌شود.وی تصریح کرد: استقرار ادارات دولتی و تجهیزات و امکانات آنها در این شهرستان ضروری است.پولادی نیز از مدیریت اوقاف سه شهرستان گلایه کرد و گفت: درآمدهای اوقاف کلاردشت در نوشهر هزینه می‌شود و خود این شهرستان تاکنون از این درآمدها استفاده ای نبرده و مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که موجب نارضایتی از مدیریت اوقاف در اداره کل و اداره شهرستانی آن مستقر در نوشهر شده است.