سهم‌بری یک‌درصدی شهرستان سیمرغ از منابع استانی

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه سرانه‌ای که در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد بسیار پایین است، گفت: نباید منتظر بمانید که اعتباری در اختیار شما قرار گیرد چراکه به دلیل پایین بودن سرانه تنها یک درصد سهم‌بری منابع استانی را داریم. با حکم استاندار مازندران فرید صمدایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان سیمرغ شد، پیش از […]

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه سرانه‌ای که در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد بسیار پایین است، گفت: نباید منتظر بمانید که اعتباری در اختیار شما قرار گیرد چراکه به دلیل پایین بودن سرانه تنها یک درصد سهم‌بری منابع استانی را داریم.

با حکم استاندار مازندران فرید صمدایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان سیمرغ شد، پیش از انتصاب صمدایی جان‌اله عبدی معاون فرماندار سیمرغ از دی‌ماه سال گذشته با حفظ سمت بخشدار بخش مرکزی را بر عهده داشت.

فرماندار سیمرغ در جلسه بابیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به بخش مرکزی شهرستان ازنظر زیرساخت فرهنگی و ساختارهای اقتصادی شود، تصریح کرد: از آقای صمدایی درخواست می‌کنم برنامه‌ای در این خصوص تنظیم کنند که بخش مرکزی شهرستان سیمرغ در سال 1400 در کدام نقطه قرار گیرد.

مجتبی حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه سند توسعه شهرستان نوشته‌شده و در اختیار همه مدیران قرارگرفته است، اظهار کرد: باید برنامه‌ای ویژه برای بخش مرکزی شهرستان دید تا سبب توسعه روستاها در این بخش شود.

وی ادامه داد: توجه ویژه به مسائل زیرساختی روستاهای بخش مرکزی شهرستان شود البته برخی اقدامات در زمان مدیران قبلی انجام شد. فرماندار سیمرغ به پتانسیل اقتصادی موجود در بخش مرکزی سیمرغ که باید به فعلیت برسد اشاره کرد و گفت: این بخش کار بسیار زیاد و زحمات شبانه‌روزی می‌طلبد. وی افزود: انتظار دارم بخشدار جدید پیگیرهای لازم همه موارد را داشته باشند و در قبال خدمتی که به دهیاران ارائه می‌کنند کار هم بخواهند تا در پایان سال خروجی خوبی داشته باشیم.

حبیب نژاد با اشاره به اینکه سرانه‌ای که در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد بسیار پایین است، تأکید کرد: دهیاران باید تقویت شوند و به‌عنوان بخشدار حتماً روحیه مطالبه گری داشته باشید و از مدیران استانی حق این مجموعه را بخواهید و بگیرید.

فرماندار سیمرغ در پایان بابیان اینکه مطالبه گری لازم را داشته حق مردم منطقه را با صدای بلند و رسا به گوش مقامات استانی برسانید، تصریح کرد: نباید منتظر بمانید که اعتباری در اختیار شما قرار گیرد چراکه به دلیل پایین بودن سرانه تنها یک درصد سهم‌بری منابع استانی را داریم.