دبیر جشنواره تئاتر مازندران منصوب شد

مهدی رمضانی به‌عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد. با پیشنهاد شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر استان و با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهدی رمضانی، دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان منصوب شد. در بخشی از حکم محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای رمضانی آمده […]

مهدی رمضانی به‌عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد.

با پیشنهاد شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر استان و با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهدی رمضانی، دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان منصوب شد.

در بخشی از حکم محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای رمضانی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق علمی و عملی جنابعالی و با توجه به مصوبه جلسه ١٢ خرداد ١٣٩٨ اعضای محترم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر استان مازندران، به‌موجب این حکم به‌عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب می‌شوید. امید آنکه با یاری خداوند بزرگ و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قابل‌اتکای هنرمندان تئاتر در سطح کشور و استان، در انجام‌وظیفه محوله موفق باشید.

رمضانی کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و در حال حاضر به‌عنوان کارشناس مسئول هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مشغول به فعالیت است. سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.