خط و نشان روس‌ها برای در ایران

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۷ به ایران می‌رویم. «گوگی کوگیاشویلی» با بیان اینکه بهترین تیم جهان را به ایران می آورد و تنها هدفش کسب عنوان قهرمانی استف گفت: کاری به ترکیب سایر تیم ها نداریم، چون اساسی ترین مسابقه ما دیدار با ایران است. دارنده […]

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۷ به ایران می‌رویم.

«گوگی کوگیاشویلی» با بیان اینکه بهترین تیم جهان را به ایران می آورد و تنها هدفش کسب عنوان قهرمانی استف گفت: کاری به ترکیب سایر تیم ها نداریم، چون اساسی ترین مسابقه ما دیدار با ایران است.

دارنده مدال برنز المپیک افزود: البته هنوز قرعه کشی انجام نشده و معلوم نیست گروه بندی ها به چه نحو باشد، اما مطمئنم ایرانی ها نیز به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

کوگیاشویلی تصریح کرد: ما با ترکیب اول خود در جام جهانی شرکت نمی کردیم اما می دانیم که این رقابت در ایران است و مصمم به قهرمانی در آنجا هستیم.

دارنده ۵ مدال طلای جهان اظهار داشت: می خواهیم نشان دهیم که قوی ترین تیم در جهان هستیم البته ایرانی ها نیز با طرفداران خود مقابل ما می ایستند و فقط برای مدال طلا مبارزه می کنند.

به گزارش مهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی ما برای حضور در جام جهانی از ۱۰ اسفند ماه در مسکو آغاز می‌شود و روز ۲۳ اسفندماه برای حضور در جام جهانی عازم ایران می شویم.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه در آبادان برگزار می شود.