حضور وزیر راه و شهرسازی در غرفه ستاد بازآفرینی شهری پایدار مازندران

معاون بازآفرینی شهری و مسکن از حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در غرفه اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری خبر داد . به گزارش حرف، علی ثباتی معاون بازآفرینی شهری و مسکن با اعلام این خبر یادآور شد : […]

3

معاون بازآفرینی شهری و مسکن از حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در غرفه اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری خبر داد .

به گزارش حرف، علی ثباتی معاون بازآفرینی شهری و مسکن با اعلام این خبر یادآور شد : این اداره کل با مشارکت شهرداری های ساری ، بهشهر، نکا، بابل، نور ، چالوس ،قائمشهر ، آمل  در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری حضور یافته است .  وی افزود : در اولین روز نمایشگاه در آئین افتتاح علاوه بر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، مهندس عشایری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و سایر مدیران و مسئولین وزارتخانه از غرفه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان مازندران بازدید بعمل آورد.

وی اظهار داشت : این نمایشگاه با موضوع اصلی بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده شهری به مدت 3 روز ( تا 25 دیماه )  در مصلی تهران دایر است . ثباتی تصریح نمود : این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی ، وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار ) نهاد ریاست جمهوری ( مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت ) شهرداری تهران ، سازمانها ، نهادها انجمن ها و اتحادیه های داخلی و بین المللی از 23 تا 25 دیماه 1397 در محل شبستان مصلی امام خمینی ( ره ) در تهران دایر می باشد .

گفتنی است : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با معرفی پروژه های بازآفرینی و نیز معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان در نمایشگاه مزبور حضور یافته است.