حسین اطروشی قهرمان رقابت های تنیس مناطق پنجگانه

رقابت های تنیس مناطق پنجگانه کشور با قهرمانی تنیسور میزبان به پایان رسید. ‌‌ فینال مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور به میزبانی شهرستان آمل و با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون و مسئولان استانی برگزار شد. در آخرین دیدار مسابقات ، حسین اطروشی و محمدعلی احمدی دو تنیسور مازندرانی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف […]

رقابت های تنیس مناطق پنجگانه کشور با قهرمانی تنیسور میزبان به پایان رسید. ‌‌ فینال مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور به میزبانی شهرستان آمل و با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون و مسئولان استانی برگزار شد.

در آخرین دیدار مسابقات ، حسین اطروشی و محمدعلی احمدی دو تنیسور مازندرانی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت اطروشی موفق شد با پیروزی مقابل حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کند. محمد علی احمدی نائب قهرمان شد و سالاریحیوی از آذربایجان شرقی ودانیال حسینی مشترکا سوم شدند. به گزارش مازند اسپرت ،به این ترتیب این رقابت ها با معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.در این دوره از رقابت ها ۴۱ تنیسور حضور داشتند.یاد آور می شود: سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین بود.