جشنواره هنرهای مسجدی در مازندران برگزار می شود

به همت کانون فرهنگی و هنری اخلاص مسجد امیر المومنین(ع) و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر و با همکاری موسسه فرهنگی هنری شفق و دبیرخانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ،جشنواره هنرهای مسجدی در استان مازندران برگزار خواهد شد. به گزارش حرف، جشنواره های هنرهای مسجدی […]

به همت کانون فرهنگی و هنری اخلاص مسجد امیر المومنین(ع) و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر و با همکاری موسسه فرهنگی هنری شفق و دبیرخانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ،جشنواره هنرهای مسجدی در استان مازندران برگزار خواهد شد.
به گزارش حرف، جشنواره های هنرهای مسجدی با موضوعات”مسجد،هنر،نقش و نگار”،”مسجد،هنر،قلم”،مسجد،هنر،عکاسی با موضوعات رفع آسیب های اجتماعی،حمایت از اقشار آسیب پذیر و یاری رسانی به خانواده های بی سرپرست،کودکان خیابانی،ریشه کنی بیسوادی،کار وتلاش و تولید برای رفع بیکاری”،نقاشی ویژه کودکان ٤تا٨سال”،”خوشنویسی(نستعلیق،ثلث،نسخ قرآنی)”،”خط تحریری”،”شعر” می باشد.
علاقمندان می توانند تا ٣٠آذر ماه ٩٧ آثار خود با محوریت مسجد را ضمن درج مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی،شماره تماس و نام شهرستان محل اقامت خود بر روی سی دی،به آدرس پستی استان مازندران،شهرستان ساری،میدان امام خمینی(ره)،مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی،طبقه دوم، ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران ارسال نمایند.
شایان ذکر است فایل های عکس پس از ذخیره در یک لوح فشرده (سی دی)،به دبیر خانه کانون مساجد استان مازندران واحد آموزش و پژوهش تحویل گردد ودر ضمن سایز آثار ارسالی در حوزه خوشنویسی نیز ٢١*٣٠ و ٧٠*١٠٠می باشد.
شرط اختصاصی این جشنواره این است که هنرمندان می بایست آثار هنری در حوزه عفاف و حجاب ،خانواده و قرآن را متناسب و با محوریت مسجد تولید و ارائه نمایند.
نتایج این جشنواره ٩دی ماه ٩٧ اعلام و به نفرات برتر در هر رشته جوائزی ارزنده اهدا می گردد.
آدرس فضای مجازی و شماره تماس دبیرخانه این جشنواره نیز به شرح ذیل می باشد:
@abrshafagh وwww.abrshafagh.com
شماره تماس دبیرخانه:٠١١٣٣٣٦٨٤٧٠و ٣٣٣٥٨٥٧٦