جامعه اسلامی فرهنگیان مازندران: ترور شهید فخری زاده سبب رسوایی مجدد دشمنان شد

جامعه اسلامی فرهنگیان استان مازندران در بیانیه ضمن محکوم کردن شهادت شهید فخری زاده، این ترور را موجب رسوایی مجدد دشمنان برشمرد. بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا تبریک و تسلیت در شهادت فخری زاده سرباز پاکباخته ای از […]

جامعه اسلامی فرهنگیان استان مازندران در بیانیه ضمن محکوم کردن شهادت شهید فخری زاده، این ترور را موجب رسوایی مجدد دشمنان برشمرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
تبریک و تسلیت در شهادت فخری زاده
سرباز پاکباخته ای از مکتب امام خمینی (ره) به دست عوامل شقاوت پیشه به شهادت رسید و به فرموده آن پیر سفرکرده؛ شهادت هنر مردان خداست.
شهادت دانشمند بزرگ هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران و همه آزادمردان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.
تبریک برای کسب مقام والای شهادت پس از یک عمر مجاهدت ، تبیین فرهنگ ایثار و مجاهدت و تعمیق بنیان های علم در جهت بازدارندگی و حفاظت از میهن اسلامی و تسلیت برای جبران ناپذیر بودن یک سرمایه عظیم انسانی که محصول مکتب امام (ره) و آرمان های والای انقلاب اسلامی بود.
همانگونه که در صدر اسلام، نتوانستند قدرت و اثرگذاری اسلام را ترور و از تاریخ حذف کنند، و نتوانستند در مطلع انقلاب اسلامی ایران با ترورهای کور، نهال نظام جمهوری اسلامی را بخشکانند که هر روز تناورتر و تنومندتر شد؛ بعدها هم با عجز در برابر پیشرفت علمی و حذف سربازان علمی کشور، نمی توانند در عزم ملی مردم صاحب فرهنگ و متمدن این مرز و بوم خللی وارد نمایند.
درود خدا به این شهید عزیز که از چهره های برتر دانش و صنعت هسته ای و دفاعی این ملت بود و رحمت و رضوان الهی بر او باد که‌ شاگردان زیادی را در این مکتب تربیت کرد تا راهش بی رهرو نماند.
اما ذکر این نکته هم لازم است که هر چند محاسبات اشتباه و فریب سیاسی یک جریان سیاسی، موجب جلوس پشت میز مذاکره ای شد که دشمن با دستکش مخملی بر دستان چدنی ظاهر و بعدها هم ثابت شد که تروریست های بغداد همان جنتلمن های کراواتی پشت میز مذاکره هستند، اما ریخته شدن خون شهید فخری زاده سبب رسوایی مجدد دشمنان و اثبات مهمل بودن منطق مذاکرات جدید توسط جریانی است که جز به مذاکره ذلیلانه تدبیری نمی اندیشد. آنها واقعا نمی دانند مذاکره در برابر ترور چیزی جز خسران و ذلت نیست؟!
مهم ترین مطالبه اهالی دانش و فرهنگ؛ پیگیری قاطعانه و مجازات عاملان جنایت، برداشتن عَلَم شهید توسط جوانان دانشمند و غیور و همچنین نفی هرگونه مذاکره جدید در سایه خشن ترور از سوی اهالی پاستور و بهارستان است. والسلام