هشدار فرماندارنوشهرنسبت به قطع آب آشامیدنی

حرف آنلاین:فرماندارنوشهر با اشاره به درپیش بودن ماه رمضان و تمایل بیشتر روستاییان و شهروندان به مناطق سردسیرکوهستانی دراین ایام بویژه کجورنسبت به قطع احتمالی آب آشامیدنی دراین بخش هشدارداد.  محمدعلی قمی اویلی  درجلسه ستاد بحران شهرستان درفرمانداری گفت : احتمال قطعی آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای این منطقه با افزایش جمعیت شناور وجود […]

حرف آنلاین:فرماندارنوشهر با اشاره به درپیش بودن ماه رمضان و تمایل بیشتر روستاییان و شهروندان به مناطق سردسیرکوهستانی دراین ایام بویژه کجورنسبت به قطع احتمالی آب آشامیدنی دراین بخش هشدارداد.

 محمدعلی قمی اویلی  درجلسه ستاد بحران شهرستان درفرمانداری گفت : احتمال قطعی آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای این منطقه با افزایش جمعیت شناور وجود دارد که باید مسوولان نهادهای ذیربط ازهم اکنون برای پیشگیری ازاین مشکل تدابیرلازم را بیاندیشند.

وی خریداری تعدادی تانکرآب ، فرهنگ سازی به منظورافزایش سطح آگاهی عموم افراد جامعه درمصرف بهینه آب توسط رسانه ها و مبلغان دینی درماه مبارک رمضان را گامی موثر درجهت پیشگیری از این بحران دراین منطقه برشمرد.

وی از بخشداران بخش های مرکزی و کجورشهرستان نوشهر خواست تا از روستاهایی که ممکن است با ورود مسافران و یا براثرپدیده خشکسالی با کمبود و یا قطع احتمالی آب آشامیدنی مواجه شوند بازدید به عمل آورده و مشکلات مربوطه را به مسوولان نهادهای ذیربط گزارش دهند.

فرماندارنوشهرهمچنین با اشاره به وقوع حوادث متعدد غیرمترقبه ازجمله سیل تاکید کرد : باید مسوولان نهادهای مرتبط نقاط آسیب پذیرمنطقه در برابراین بلای طبیعی را شناسایی کرده و گزارشی نیزدراین زمینه تهیه کرده تا به زودی دراختیاراستاندارمازندران قرارداده شود.

درپایان مسوولان ادارات مختلف از جمله بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته برای جبران خسارت های ناشی از برف سال گذشته ارائه دادند.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور با دارا بودن دوشهر ، 66 روستا و دستکم 12 هزار نفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت شناوردرفاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهرواقع است./ایرنا