نقش مهم حزب موتلفه در انتخابات مجلس

آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در دیدار با مسئول و اعضا حزب مؤتلفه استان مازندران عنوان کرد: بحث انتخابات مجلس این دوره بسیار حساس خواهد بود و لذا حزب مؤتلفه می تواند نقش مهمی را ایفا نماید. شما باید حزب تان را تقویت کنید مسائل سیاسی و شناخت و شناسائی […]

1

آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در دیدار با مسئول و اعضا حزب مؤتلفه استان مازندران عنوان کرد: بحث انتخابات مجلس این دوره بسیار حساس خواهد بود و لذا حزب مؤتلفه می تواند نقش مهمی را ایفا نماید. شما باید حزب تان را تقویت کنید مسائل سیاسی و شناخت و شناسائی دشمن را برای مردم توجیه کنید به نحوی که اگر می خواهید با احزاب روبرو شوید حرفی برای گفتن داشته باشید.

به گزارش حرف، وی تأکید کرد الحمدالله در مازندران زمینه خوبی برای این کارها وجود دارد و شما می توانید در بین جوانان و دانشجویان ورود پیدا کنید. منتهی  یک روش خاصی نیاز دارد که باید آن روش را پیدا کنید.

آیت الله طبرسی گفت: ایام، ایام فاطمیه است و ایام شهادت مظلومانه بی بی دو عالم فاطمه الزهرا(س) می باشد. امیدواریم این بانوی بزرگ اسلام همه ما را از پیروان اهل البیت(ع) قرار بدهند تا بتوانیم  انشاالله در کنار انقلاب و ارزشها و رهبری باشیم.

وی افزود: حزب مؤتلفه با هماهنگی روحانیت به رهبری شهید مطهری بعد از پیروزی انقلاب با امام امدند و تا امروز هم در کنار رهبری زیر چتر ولایت فقیه هستند.این حزب در آن زمان از امام حمایت کرده حتی اعضا این حزب زندانی  و شهید شدند و کلا در تمام صحنه ها حضوری چشمگیر و فعال داشتند.

آیت الله طبرسی با اشاره به فعالیت حزب مؤتلفه در مازندران گفت: امیدواریم بعد از تغییر وتحول جدید این حزب در مازندران عزیزان بتوانندبه ساماندهی این حزب در استان پرداخته و باید در کارها ی اجرایی و فعالیت هایشان تجدید نظر کنند و افرادی سالم را انتخاب کنند.

آیت الله طبرسی در پایان گفت: ما وظیفه داریم به مردم امیدواری بدهیم و شما هم بعنوان یک حزب مردمی می توانید تاثیر گذار باشید بویژه در رابطه با مسائل و مشکلات معیشتی مردم. شما ببنید در لهستان نشستی را میخواهند برگزار کنند برای تحریم ایران و جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه. پس ما امروز با تمام دنیا درگیر هستیم البته آنها با ما درگیرند باید مواظب باشیم و برای بیرون رفتن از این مشکلات باید زیر چتر ولایت و رهبری باشیم تا به پیروزی برسیم.

به گزارش کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ، در ابتدای این دیدار کریمی مسئول جدید حزب مؤتلفه استان مازندران ضمن تشکر و قدردانی از حمایت حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: ما خوشحالیم که نماینده مقام معظم رهبری در استان همیشه حامی ما بودند  و امروز هم ما بیشتر نیاز به حمایت شما داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت فقیه با افتخار سینه به سینه جلوی دشمنان ایستاده اند.  کریمی هم چنین گزارشی از فعالیت های این حزب در استان و برنامه های آینده حزب در مازندران را ارائه دادند.