معاون استاندار مازندران:

مدیران دستگاه‌های خدمات رسان باید شبانه روزی پای کار باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری تشکیل شده است و بر عملکرد مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان نظارت می‌کند، تاکید کرد : مدیران دستگاه‌های خدمات رسان باید شبانه روزی پای کار باشند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان استان تا پایان تعطیلات نوروزی باید با همه عوامل و امکانات در خدمت مسافران باشند.

او با بیان اینکه با توجه به حضور میلیونی مسافران به مازندران مدیران اجرایی مسئولیت سنگینی برای خدمات دهی به گردشگران دارند، افزود: به تاکید استاندار مازندران مدیران دستگاه‌های خدمات رسان باید شبانه روزی پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری تشکیل شده است و بر عملکرد مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان نظارت می‌کند.

سلگی تصریح کرد : با مدیران دستگاه‌های کم کار در عرصه خدمت رسانی به مسافران نوروزی مازندران برخورد خواهد شد.

او انتقال فرهنگ مازندران به مسافران را نیز مسئولیت خطیر مدیران فرهنگی و اجتماعی استان دانست و تاکید کرد : فرهنگ مازندران در تعطیلات نوروزی در قالب بسته‌های فرهنگی به مسافران معرفی شود.

جانشین استاندار در ستاد سفر‌های نوروزی مازندران با بیان اینکه در زمینه اسکان، تامین سوخت و مواد غذایی مسافران نوروزی هماهنگی‌های خوبی شده است، متذکر شد : باید امنیت و رفاه مسافران اولویت نخست مدیریت اجرایی باشد.