معاون استاندار مازندران:

رمز اعتلای پیشرفت کشور در گرو تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از عرصه فرهنگی به عنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد کرد و گفت : تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی کشور است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران دستگاههای اجرایی مازندران گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی مردم پایه به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

وی با بیان اینکه اساساً پیشرفت بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود، اظهارکرد: جلب مشارکت و نظرات مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کار ویژه های محوری نظام اسلامی است.

معاون استاندار مازندران فرهنگ را سنگ بنای نظام اسلامی و تحول آفرین دانست و یادآور شد: کشور طی ۴۴سال گذشته با تکیه بر فرهنگ و مفاهیم ارزشی و دینی از گردنه های سخت عبور کرد.

وی از عرصه فرهنگی به عنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی کشور است.

این مسئول با اشاره به تحولات فرهنگی در عرصه جهانی و نیازهای نو به نوی این عرصه خاطر نشان کرد: استکبار می‌کوشد با اغواگری و فریب رسانه‌ای ذهن‌های مردم به ویژه جوانان ما را تسخیر کند اما انقلاب اسلامی در این عرصه دست برتر را دارد.

سلگی، تقویت امید و ایمان را رمز اساسی پیشرفت مولفه‌های فرهنگی خواند و افزود: مسئولیت مهم امید آفرینی و افزایش ایمان در جامعه بر دوش مدیران قرار دارد.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر رویکرد مهم دولت سیزدهم در عرصه عدالت و مردم گرایی اظهار کرد: دولت سیزدهم با نقش آفرینی موثر در تعاملات اجتماعی به سوی رشد و تقویت سامانه‌های فرهنگی گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به تنوع خرده فرهنگ‌ها در دیار علویان، مازندران را پرچمدار فرهنگ آرمانی در سپهر معنویت دانست و افزود: ولایت مداری و پایبندی به ارزش‌های دینی و فرهنگی در مازندران موج می زند.

این مسئول با تاکید بر نقش مهم جوانان مازندرانی در پایداری اندیشه های ایمانی در این دیار خاطرنشان کرد: تشکیل هسته های فرهنگی با محوریت جوانان در مازندران با شتاب فزاینده ای دنبال می‌شود.