نگاه تحولی مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم در دانشگاه‌ها ملموس باشد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ایجاد نگاه تحولی در زیست بوم فرهنگی دانشگاه ها یک ضرورت است.

به گزارش حرف آنلاین، قاسم عزیززاده گرجی در نشست با اعضای کمیسیون دانشجویی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ایام فاطمیه با بیان اینکه بسیج یک واژه نیست که در یک مناسبت و یک روز بماند، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر است.

وی با بیان اینکه هرجا مشکلات مرتفع شد قطعا تفکر و روحیه بسیج در آن کار دخیل بوده است، افزود: هرجا مشکل داریم مطمئنا نوع نگاه و تفکر بسیجی آنجا وجود ندارد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم غزه ریشه دوانیده است، گفت: روحیه رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی میان مردم غزه دیده می شود.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان شهید، انزجار خود از جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل را اعلام داشت.

عزیززاده گرجی با اشاره به سختی کار در دانشگاه ها و با بیان اینکه کار در میدان سخت است، افزود: تلاش داریم با هم افزایی اعضای کمیسیون دانشجویی استان زمینه هماهنگی بیشتر برای تقویت دانشگاه انقلاب اسلامی فراهم شود.

وی، گفت: دردشناسی و رفع مشکلات مراد اصلی برگزاری نشست این کمیسیون دانشجویی است.

عزیززاده گرجی، ادامه داد: هماهنگی بیشتر برای تحقق یک هدف در دانشگاه مورد توجه اعضای این کمیسیون است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مسائل دانشگاه و دانشجو باید شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شود، گفت: نگاه رئیس دولت سیزدهم تحولی است و به دنبال نگاه تغییری نیست.

وی با بیان اینکه نگاه تحولی مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم باید در دانشگاه ملموس باشد، افزود: گام به گام بروز و ظهور انقلاب اسلامی با نگاه تحولی توسط امام خمینی(ره) رقم خورد و این نگاه را مقام معظم رهبری به درستی تبیین نموده اند. باید این نگاه در دانشگاه مورد توجه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران برلزوم حضور نمایندگان دانشجویان در نشست های کمیسیون دانشجویی استان تاکید کرد و افزود: باید زمینه اقناع سازی دانشجویان با هم اندیشی با این قشر فراهم شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اقدامات و حرکت مسئولین دانشگاه ها باید فعالانه باشد، ادامه داد: دانشجویان میدان و چارچوب را می شناسند، باید با همراهی با این قشر از بروز مشکلات جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه جلسات باید موثر و هدفمند باشند، خاطرنشان شد: نقش ما در طول سال باید زمینه سازی برای برون سپاری کارها به دانشجو باشد، باید به دانشجو فرصت دهیم تا ایده پردازی و اجرا کند.

عزیززاده گرجی برلزوم کیفی سازی برنامه ها در حوزه دانشجویی تاکید کرد و افزود: به طور نمونه به تریبون آزاد که مورد پسند دانشجواست باید کیفیت ببخشیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه روز دانشجو فرصت تکریم از دانشجو، دانشگاه و استاد است، اظهار کرد: روز دانشجو فرصت مناسب برای ایجاد سرمایه اجتماعی است.