ماجرای شهادت شجاعانه سیدرضا در نبرد سوم

حرف آنلاین: بسم الله الرحمن الرحیم_ شهید‌ مدافع‌ حرم‌ سیدرضا طاهر، یکی از عاشورائیان کربلای خان طومان سال ۱۳۹۵ بود که حماسه‌های زیادی را رقم زد. این مرد جهادی لشکر عملیاتی ٢۵ کربلا در همه ماموریت‌های یگان در دفاع از امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال‌غرب و جنوب شرق و غرب کشور حضوری […]

حرف آنلاین: بسم الله الرحمن الرحیم_ شهید‌ مدافع‌ حرم‌ سیدرضا طاهر، یکی از عاشورائیان کربلای خان طومان سال ۱۳۹۵ بود که حماسه‌های زیادی را رقم زد.

این مرد جهادی لشکر عملیاتی ٢۵ کربلا در همه ماموریت‌های یگان در دفاع از امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال‌غرب و جنوب شرق و غرب کشور حضوری فعال داشت.

شهید سید رضا، برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در وادی شام، در سال ۱۳۹۴ عازم آن دیار شد تا علاوه بر دفاع از حرم و حریم بزرگ بانوی جهان اسلام، از امنیت جمهوری اسلامی ایران، از دورترین نقاطی که صهیونیست‌های ظالم برای تجزیه کشورهای مسلمان‌نشین به‌ویژه ایران اسلامی فتنه‌ها را در سوریه، لبنان، فلسطین اشغالی، و….. شروع کرده و موفق به تشکیل حکومت جعلی دینی داعش شده و برابر سناریوی شیطان بزرگ به‌دنبال تخریب چهره دین و مکتب ناب محمدی بودن شدند، دفاع کند.

سیدرضا با بصیرتی دینی و سیاسی، به‌همراه هم‌رزمانش مهاجر الی‌الله و مجاهد الی‌الله گشت تا به تکلیف خود عمل کند.

در سلسله عملیات‌های محرم سال ۱۳۹۴ در جنوب غربی حلب سوریه شرکت نمود و
برای بار دوم در فروردین ماه ١٣٩۵ عازم سوریه شده و وارد جبهه خان‌طومان شد.

جبههٔ خان طومان شاهد حماسه‌های ابن سید بزرگوار در منطقه خونه زرد و موقعیت‌های آن منطقه بوده است.

در نبردهای بیست و یکم، بیست و دوم و سی و یکم فروردین ماه شجاعانه حماسه‌ها آفرید و تلفات و خسارات زیادی به آنان وارد کرد.

نبرد شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، که هجوم سوم دشمنان تکفیری بود حماسه‌های بزرگی را در موقعیت خونه زرد در حالی که در محاصره دشمنان بود جنگید و شهادت را مشتاقانه به آغوش گرفت و یرزقون الهی شد.

روحش شاد و راهش پررهرو باد.

راوی: سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا رستمیان از فرماندهان جبهه مقاومت