حمایت شورای وحدت از انتصاب مدیرعامل جوان و انقلابی چوب و کاغذ

تعدادی از اعضای کمیته های تخصصی شورای وحدت از انتصاب مدیر عامل جوان و انقلابی در کارخانه چوب و کاغذ مازندران حمایت کردند. به گزارش حرف آنلاین، دبیر و جمعی از اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب، کمیته نخبگان شورای وحدت نیروهای انقلاب، کمیته صنعت شورای وحدت نیروهای انقلاب و کمیته بانوان شورای وحدت نیروهای انقلاب […]

تعدادی از اعضای کمیته های تخصصی شورای وحدت از انتصاب مدیر عامل جوان و انقلابی در کارخانه چوب و کاغذ مازندران حمایت کردند.

به گزارش حرف آنلاین، دبیر و جمعی از اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب، کمیته نخبگان شورای وحدت نیروهای انقلاب، کمیته صنعت شورای وحدت نیروهای انقلاب و کمیته بانوان شورای وحدت نیروهای انقلاب استان مازندران طی پیامی به استاندار و مدیرعامل بانک ملی ایران خواستار تزریق نیروهای انقلابی و جوان به بدنه کارخانه چوب و کاغذ مازندران شدند.

متن پیام به شرح زیر است؛

جناب آقای حسینی پور استاندار محترم مازندران/جناب آقای فرزین مدیرعامل ارزشی و محترم بانک ملی ایران

باسلام بر شهیدان این مشعل‌های فروزان همیشه تاریخ و ولی امرمان این پیر فرزانه کشتیبان کشتی با عظمت انقلاب ایران عزیز اسلامی.

تقدیر و تشکر خاضعانه مجدد نثار مردم عزیز و وفادار ایران عزیز اسلامی که باوجود همه کاستی‌ها و دشواری‌ها، بااخلاص جهت تحقق اهداف مقدس انقلاب ایستادگی نمودید و در خرداد ماه ۱۴۰۰ برای نیل به تغییری بزرگ به نفع انقلاب و مردم، در راه عدالت، زدودن چهره کریه فساد و فقر، امیدبخشیدن به دل‌های نگران پدران و مادران، کاشتن بذر امید در دل جوانان، عزت بخشیدن به شکوه ایرانی، مبارزه با دروغ و تزویر، بریدن دست غارت‌گران و نامحرمان، دفاع از آرمان‌ها و دست آوردهای مردان میدان، همه توان و همت خود را به‌کار گمارده اند.

شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود از آن مدیریت محترم پیرامون انتصاب مدیری جوان انقلابی و آزمون پس داده در تراز دولت عدالت و کرامت، جناب دکتر امید نیکنژاد به‌عنوان مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران را اعلام داشته، ضمن تبریک این حسن انتخاب به برادر عزیز، انقلابی، توانمند و ارزشمندمان جناب آقای دکتر نیک نژاد که دارای سوابق خوبی در دفاع از ارزش‌های نظام بدون اغماض نسبت به زیاده‌خواهان و دشمنان نظام و مردم می‌باشند، رجاء واثق داریم فصلی نو در شکوفائی این صنعت با تزریق نیروی جوان و انقلابی آغاز گردد.