مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد:

اجرای طرح پارک مطالعاتی ساحلی در مازندران

حرف آنلاین : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از اجرای طرح مطالعه کتاب با طعم تابستان بعنوان طرح پارک مطالعاتی ساحلی در سواحل منتخب استان خبر داد.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره تاکید روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری و دبیری معاونت فرهنگی سپاه کربلا در غرب مازندران آرزو ولی پور + مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندرانو راه اندازی قرارگاه فرهنگی تصریح کرد : ساماندهی سواحل به همت مسئولان استانی و شهرستان در مازندران شکل گرفته است .

وی در ادامه افزود : خطه شهید پرور مازندران با تقدیم شهیدان والامقام نیازمند توجه بیشتر به مقوله رشد فرهنگی است که در این راستا کتابخانه های عمومی مازندران نقش مهمی در تحقق و اشاعه برنامه های فرهنگی ایفا می کند . ولی پور ضمن تشریح طرح مطالعه با طعم تابستان اظهار داشت : این طرح در سطح سواحل منتخب اجرا و برنامه های مختلفی مانند معرفی کتاب، مشاوره کتاب، جمع خوانی ، نمایشنامه خوانی و … در این قالب اجرا می شوند که این طرح نقش تاثیرگذاری را در ساماندهی فرهنگی سواحل ایفا می کند .

جایگاه مهم کتاب در فرهنگ کشورها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران تصریح کرد : با وجود گسترش فناوری های نوین ارتباطی اما هنوز هم کتاب جایگاه ویژه و مهمی در فرهنگ کشورها دارد که در این راستا طرح پارک مطالعاتی ساحلی مهمان لحظات تابستانی مسافران در مازندران خواهد بود .