کسب رتبه اعضای کتابخانه های عمومی مازندران در مسابقات فرهنگی حکمت

حرف آنلاین: مدیر کل کتابخانه‌ های عمومی مازندران گفت: کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در پویش ملی "میهمان کتابخانه من" ویژه سال‌روز تاسیس نهاد، مسابقات فرهنگی حکمت ویژه بزرگداشت سهروردی، گنج حکیم ویژه بزرگداشت نظامی گنجوی، هر روز یک آیه ویژه ایام ماه مبارک رمضان موفق شدند، رتبه ملی را کسب کنند.

به گزارش حرف آنلاین، آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در شش ماهه اول سال 1401 در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خوش درخشیدند، اظهار کرد: کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در پویش ملی “میهمان کتابخانه من” ویژه سال‌روز تاسیس نهاد، مسابقات فرهنگی حکمت ویژه بزرگداشت سهروردی، گنج حکیم ویژه بزرگداشت نظامی گنجوی، هر روز یک آیه ویژه ایام ماه مبارک رمضان موفق شدند، رتبه ملی را کسب کنند و افتخار دیگر را برای مازندران بدست آورند.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان یک دستگاه متولی جدی است که در این زمینه مسئولیت مهمی را برعهده دارد تا روحیه کتاب‌دوستی و مطالعه را در بین جامعه حفظ کند و در میان مردم نهادینه کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران ، در خصوص مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی، یادآور شد: مردم فرهنگ دوست استان مازندران همواره در سطح کشور در مسابقات فرهنگی و پویش‌ها در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی کارنامه مطلوبی را به یادگار ارائه دادند.

این مسئول تصریح کرد: امسال برگزیدگان مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شش ماهه اول سال از مازندران معرفی شدند که در این میان با تلاش کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی مازندران 10 برگزیده ملی در پویش و مسابقات فرهنگی مقام آوردند.

وی یکی از رسالت‌های اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دانست و گفت: از دیگر رسالت‌های کتاب‌خانه عمومی جلب مشارکت مردم، خانواده‌ها و کتابداران در برنامه‌های فرهنگی است.