پس از صعود نساجی به جام حذفی؛

ساکت الهامی|بهترین تیم ایران را حذف کردیم

حرف آنلاین: سرمربی نساجی مازندران معتقد است با نمایشی منطقی توانستند به پیروزی مقابل استقلال برسند. ساکت الهامی پس از پیروزی نساجی مقابل استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفته که یک بازی جاندار و پرفشار و سختی را دیدیم. به هر دو تیم که فوتبال جانانه‌ای به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. به نظرم […]

حرف آنلاین: سرمربی نساجی مازندران معتقد است با نمایشی منطقی توانستند به پیروزی مقابل استقلال برسند.

ساکت الهامی پس از پیروزی نساجی مقابل استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفته که یک بازی جاندار و پرفشار و سختی را دیدیم. به هر دو تیم که فوتبال جانانه‌ای به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. به نظرم می‌آمد که بازی چنین ماراتنی شود.

او با بیان اینکه استقلال ثابت کرد بهترین تیم ایران است افزود: هیچ تیمی مثل این ۳۰ دقیقه آخر به ما فشار نیاورد، البته ما هم موقعیت‌هایی داشتیم، با این حال دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و از آن‌ها ممنون هستم، چون سه بازی امسال مقابل استقلال انجام دادیم و حدود ۳۰۰ دقیقه گلی دریافت نکردیم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: تشکر ویژه‌ای از گروه داوری دارم که عالی بودند. آقای عرب‌براقی نشان دادند جا پای بزرگان می‌گذارند و می‌تواند در آسیا قضاوت کند. این بازی تمام شد و پس از یک استراحت، دو بازی سخت دیگر در جام حذفی داریم. امیدوارم مسیری باشد که به موفقیت برسیم. ابتدای فصل گفتم نساجی تیم قابل احترامی است و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

الهامی در خصوص اتلاف وقت بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: کدام بازیکن ما خوابید و تعویض نشد؟ اکبر صادقی را تا ۱۲ ظهر امروز نداشتیم و حسن نجفی، مهرداد عبدی و حسین زامهران هم قرار نبود بازی کنند که زامهران به بازی نرسید؛ حتی کریم اسلامی نیز مصدوم شد و نتوانست کارش را انجام بدهد.

او اضافه کرد: هیچ بازیکنی عمدا روی زمین نیفتاد. شخصا به اتلاف وقت اعتقاد ندارم. اگر از عمد بود، مالکانه‌ترین بازی‌ها را در این فصل بین تمام تیم‌ها نداشتیم.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه متخصص بردن فرهاد مجیدی است، افزود: فرهاد یکی از بهترین دوستان من است که بهترین تیم ایران را ساخته. در حال حاضر امیدوارم در این مسیر سخت و دشوار موفق شویم و فصل را به بهترین شکل تمام کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، دیشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم نساجی در ضربات پنالتی موفق به برتری ۵ بر ۴ شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف مس کرمان در این مرحله شد./صداوسیما