رهاسازی ۸ هزار متر از اراضی کشاورزی محمودآباد

حرف آنلاین : جانشین انتظامی مازندران از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ۸ هزار متر از زمین‌های کشاورزی شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ سید موسی حسینی، جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی اعلام نماینده جهاد کشاورزی محمودآباد مبنی بر تفکیک غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بخشی از اراضی کشاورزی آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، متهمان را که با تفکیک غیر قانونی زمین‌های مورد نظر، اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز کرده بودند، شناسایی کردند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در این زمین‌ها را تخریب کردند.

این مقام انتظامی از رهاسازی ۸ هزار متر از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه ۱۵ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و افراد فرصت طلب نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی را تجاوز به حقوق همه مردم برشمرد.