راهکارهای استاندار برای مشکل ترافیک مازندران

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران  گفت: رفع مشکل ترافیک نیازمند توسعه ریلی است. به گزارش حرف آنلاین،  مهندس محمد اسلامی صبح امروز در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت:نوروز فرصتی نو شدن برای انسان‌هاست تا با نگاه نو و رویکردی متفاوت سال جدید را شروع کنیم.  وی بیان کرد:تحول […]

photo_2018-03-26_18-37-30

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران  گفت: رفع مشکل ترافیک نیازمند توسعه ریلی است.

به گزارش حرف آنلاین،  مهندس محمد اسلامی صبح امروز در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت:نوروز فرصتی نو شدن برای انسان‌هاست تا با نگاه نو و رویکردی متفاوت سال جدید را شروع کنیم.

 وی بیان کرد:تحول و دگرگونی ضرورت رشد و نمو جوانع بشری است و نیازمند تحول پیاپی است.

 ریس ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران با بیان این مطلب که جلوه حضور در این ستاد باید به جلوه ماندگار در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود ؛یادآور شد:باید با هم بودن و همگرایی و هم‌افزایی را تکرار کنیم و تسری دهیم.

 وی همچنین در ادامه گفت:پروژه راه‌آهن تهران مازندران و  آزاد راه کناره کمک می‌کند مسیر توسعه را سریع‌تر طی کنیم، اینها پروژه‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

 و ی با اشاره به اینکه استاندار نمی‌تواند برای رفع ترافیک معجره کند؛ افزود: باید مسیر ریلی را توسعه دهیم تا مشکل ترافیک حل شود.

 استاندار مازندران تاکید کرد:زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی باید برای وضعیت نرخ رشد آینده از اکنون پیش‌بینی شود.  با بودجه دولتی نمی‌توان به سمت این مسائل رفت و سرمایه‌گذاری مردمی، تاثیر بیشتری در این مسیر دارد.

اسلامی با بیان اینکه بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات را باید به شکل دائمی برگزار کنیم،تصریح کرد:این فرصتی است که سوغات سفر بیشتر معرفی شود، گردشگران هم از این نمایشگاه‌ها استقبال می‌کنند.