دستگیری ۶۰۰ اخلال‌گر امنیت عمومی در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از دستگیری ۵۹۸ نفر از سلب کنندگان امنیت عمومی شهروندان استان با اجرای طرح ظفر۴ در ۶ شهرستان استان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، علی شیرازی، گفت : در راستای اجرای دستور استاندار درخصوص ارتقای امنیت اجتماعی […]

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از دستگیری ۵۹۸ نفر از سلب کنندگان امنیت عمومی شهروندان استان با اجرای طرح ظفر۴ در ۶ شهرستان استان خبر داد.


به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، علی شیرازی، گفت : در راستای اجرای دستور استاندار درخصوص ارتقای امنیت اجتماعی استان طرح ظفر ۴ در سطح ۶ شهرستان: تنکابن، نوشهر، محمودآباد، بابل، سوادکوه شمالی و میاندورود توسط فرماندهی و پرسنل خدوم و مقتدر انتظامی در سطح استان به اجرا درآمد. ‎
وی گفت: در این طرح ۳۲۶ نفر از ماموران در ۷۸ اکیپ به کارگیری شدند که تعداد ۵۹۸ نفر از سالبان نظم و امنیت عمومی اعم از اراذل و اوباش، سارقین، مالخران، معتادین، قاچاقچیان، مجرمین فراری و… دستگیر شدند و قریب به ۲ میلیارد تومان کالاهای سرقتی و قاچاق کشف و ضبط گردید.
شیرازی با اشاره به روند رو به رشد وقوع جرم در بستر فضای مجازی، افزود: با توجه به افزایش تعداد کاربران استفاده از اینترنت در سطح جامعه، کلاهبرداران و هکرها نیز با استفاده از روش های خلاقانه و ناآشنا برای مردم عادی بسیاری از افراد را به دام انداخته و مورد دستبرد و سواستفاده خود قرار می دهند که در این خصوص مردم فهیم استان باید به هشدارهای پلیس فتا توجه نمایند و رسانه ها نیز درجهت افزایش فرهنگ و دانش مردم برای استفاده از فضای مجازی همت نمایند.