برگزاری جشنواره شعل کبوترهای ناگهان در مازندران

برگزاری جشنواره شعر کبوترهای ناگهان در مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره شعر (کبوترهای ناگهان) ویژه شهید مدافع حرم ؛ مجتبی برسنجی با اشاره به برگزاری این جشنواره از حمایت ویژه آن اداره کل از برنامه ها و طرح های فاخر فرهنگی و هنری در حوزه ایثاروشهادت خبر داد. در این دیدار […]

حرف آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره شعر (کبوترهای ناگهان) ویژه شهید مدافع حرم ؛ مجتبی برسنجی با اشاره به برگزاری این جشنواره از حمایت ویژه آن اداره کل از برنامه ها و طرح های فاخر فرهنگی و هنری در حوزه ایثاروشهادت خبر داد.

در این دیدار که صبح امروز در دفتر امام جمعه شهر زیرآب سوادکوه با حضور عباس زارع مدیرکل ، حجت الاسلام قبادیان امام جمعه موقت ، پدر شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی ، اعضاء ورییس شورای شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و اعضاء شورای سیاستگذاری این جشنواره ادبی در دفترامام جمعه زیرآب برگزار شد، عباس زارع ضمن سپاس از برگزار کنندگان این جشنواره ،گفت : مطمئنا چنین همایش هایی تاثیرگزاری خوبی بر نسل جوان دارد و برای افزایش این تاثیر در جامعه باید از ظرفیت رسانه استفاده کرد.

وی افزود: بازنشر آثار این همایش در جامعه باید هدف اصلی باشد و ما باید چهره های بزرگ و شاخص جامعه را به نسل امروز به درستی معرفی نماییم. و این جشنواره با الگو قراردادن شهیدان مدافع حرم و شهید برسنجی کار ارزشمندی انجام داده است .
وی اظهار داشت : علاوه بر حمایت از این جشنواره ، سیاست ما حمایت از برنامه ها و طرح های فاخر فرهنگی و هنری درحوزه ایثاروشهادت در استان می باشد .

حجت الاسلام قبادیان امام جمعه موقت و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره شعر استانی کبوتران ناگهان (یادمان شهید مدافع حرم ؛مجتبی برسنجی) نیز در سخنانی گفت : فراخوان این جشنواره ارسال شده و تا اول اردیبهشت مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن در سوادکوه می باشد و قرار است این جشنواره هرسال به نام یک شهید مدافع حرم باشد .

وی زمان برگزاری این جشنواره را سوم خردادماه سال جاری اعلام کرد.