بررسی 3 هزار طرح اشتغال روستایی در مازندران طی 2 هفته

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بررسی و صدور مجوز درخواست طرح‌های اشتغال روستایی در مازندران از 17 ماه به دو ماه کاهش یافت از بررسی و تصویب 3 هزار طرح اشتغال روستایی کمتر از ظرف دو هفته در مازندران خبر داد. محمد اسلامی اظهار کرد: مجموعه اقدامات سال 97 مازندران مستلزم حضور مردم در […]

1-1

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بررسی و صدور مجوز درخواست طرح‌های اشتغال روستایی در مازندران از 17 ماه به دو ماه کاهش یافت از بررسی و تصویب 3 هزار طرح اشتغال روستایی کمتر از ظرف دو هفته در مازندران خبر داد.

محمد اسلامی اظهار کرد: مجموعه اقدامات سال 97 مازندران مستلزم حضور مردم در پیاده‌سازی و روان‌سازی برنامه‌ها در سطح استان است. وی هدف‌گذاری برای رسیدن به توسعه پایدار و متوازن را از اولویت‌های خویش در مازندران برشمرد و افزود: با توجه به اینکه توسعه متوازن بر اساس آمایش سرزمینی با ظرفیت و توانایی‌های موجود انجام می‌شود نیاز است تا محورهای توسعه‌ای استان را در مدار آمایش‌های موجود برنامه‌ریزی و حرکت کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: در توسعه پایدار نیز در صدد هستیم بیش از این به محیط زیست و آب خسارت وارد نشده و با حداقل تخریب حداکثر بهره وری، توسعه و پیشرفت انجام شود.

اسلامی تلاش برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم را یکی از دغدغه‌های جدی خویش در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی مردم مستلزم وحدت، همگرایی و انسجام همه مردم و مسئولان مازندران است و در این راستا با کنار گذاشتن تفرقه و محل گرایی باید تفکر بنیادی را برای توسعه استان حاکم کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در مازندران استفاده خواهم کرد، یادآور شد: علاوه بر جنگل و دریا که مهم ترین ظرفیت مازندران محسوب می‌شود مردم اولویت مهم تر از دو اولویت قبلی هستند و بر این اساس باید عرصه فعالیت را برای مردم گسترش داده تا قوی تر از گذشته ظاهر شوند.

استاندار مازندران در ادامه کاهش بروکراسی اداری در دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از دیگر راه‌های توسعه استان برشمرد و افزود: با تدابیر انجام شده، بررسی و تصویب مجوز برای درخواست طرح‌های اشتغال روستایی در مازندران کاهش یافت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های موجود، در گذشته مدت زمان بررسی و صدور مجوز به درخواست طرح‌های اشتغال روستایی و دریافت تسهیلات بانکی 570 روز بوده که در حال حاضر به 58 روز کاهش یافت.

استاندار مازندران  بیان کرد: در تاریخ مازندران سابقه نداشت 3 هزار طرح پیشنهادی در حوزه‌های مختلف اشتغال روستایی ظرف کمتر از دو هفته بررسی و تصویب شود.

اسلامی گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در مازندران در راستای تسهیل امور و بهبود کیفیت زندگی مردم بوده است.