درخواست امام جمعه کیاسر از استاندار مازندران؛

با ارتقاء شهر کیاسر به شهرستان مشکلات بخش چهاردانگه را حل می‌شود

امام جمعه کیاسر گفت: تمام مشکلات بخش چهاردانگه با یک فرآیند شهرستان شدن کیاسر رفع خواهد شد که این تقاضای تمام مردم این بخش است.

به گزارش حرف آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد تقی جلائی صلاحی امام جمعه کیاسر در شورای ادارای شهرستان ساری در روستای اروست که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، با بیان اینکه ما با پرچم سرخ امام حسین (ع) حرکت می‌کنیم که به ما معنویت می‌دهد و با پرچم سبز‌ امام زمان امید دریافت می‌کنیم، اظهار کرد: تمام جامعه‌شناسان مردم ایران را مقتدر و غیور می‌شناسند به دلیل این دو معلقه‌ای است که خداوند عنایت کرده است.

جلائی صلاحی افزود: هر چند مشکلات بخش چهاردانگه بسیار بیان شد اما در میان تمام مشکلات، محوری‌ترین مشکلات کیاسر جاده آن است.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همچنان وضعیت به همین شکل است و هر مسئولی که به اینجا می‌آید اقدامی صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه کیاسر با بیان اينکه شهرک صنعتی کیاسر برای پویایی نیاز به جاده دارد، یادآور شد: با توجه به نشست‌هایی که با برخی از سرمایه‌گذاران انجام شد برخی از افراد کلاهبرداری کرده و برخی‌ها که دغدغه کار داشتند به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم برای حرکت تریلی‌ها و ماشین‌های سنگین امکان ادامه کار را نداشتند.

وی به بهداشت کیاسر اشاره کرد و گفت: دغدغه بهداشت و بیمارستان از جمله مشکلات اساسی بخش کیاسر است و البته اگر جاده ساری به کیاسر و کیاسر به سمنان با تعریض جاده و آسفالت مناسب مشکلاتش حل شود، بیماری که با کمتر از یک ساعت نجات خواهد یافت با توجه به جاده موجود جانش به خطر خواهد یافت.

حجت‌الاسلام جلائی صلاحی تصریح کرد: تمام مشکلات بخش چهاردانگه با یک فرآیند شهرستان شدن کیاسر رفع خواهد شد که این تقاضای تمام مردم این بخش است.