علی بابایی کارنامی تاکید کرد:

ساخت جاده چهاردانگه راهکاری برای درمان و اشتغال مردم بخش کیاسر

نماینده ساری و میاندورود گفت: در بخش درمان با توجه به آنکه چهاردانگه ۱۷ هزار جمعیت ثابت دارد و در بخش شناور حدود ۵۰هزار نفر هستند که در این ميان تمامی این افراد نیاز به جاده مناسب دارند تا هنگام انتقال بیمار دچار مشکل نشوند.

به گزارش حرف آنلاین؛ علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود در شورای اداری شهرستان ساری در روستای اروست بخش چهاردانگه ، با بیان اینکه اگر بخواهیم مصوباتی که در این دولت رفع کنیم بهتر خواهد بود، اظهار داشت: در بخش پشت کوی تمام مردم گلایه درآمد دارند.

بابایی افزود: سه طرح که همه دولتی است همچون سپیدان حدود سه سال فعالیت داشت و اگر راه‌اندازی می‌شد اشتغال ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد:آرزوی دیرینه شهر کیاسر، شرکت زغال سنگ یا البرز مرکزی است که به بخش خصوصی واگذار شد به نام شرکت سامان که این شرکت این بخش را رها کرد و حال البرز مرکزی که اشتغال‌زایی فراوانی داشت در حال حاضر تعطیل شده است که گرچه رایزنی شد تا این مرکز به شرکت زغال سنگ اصفهان برگردد.

نماینده ساری و میاندورود چهاردانگه را از عقب افتاده‌ترین بخش‌ها دانست که جبران آن را نیاز به حمایت عنوان کرد و گفت: در بخش درمان با توجه به آنکه چهاردانگه ۱۷ هزار جمعیت ثابت دارد و در بخش شناور حدود ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر هستند که در این ميان تمامی این افراد نیاز به جاده مناسب دارند تا هنگام انتقال بیمار دچار مشکل نشوند بنابراین پیشنهاد می‌شود بیمارستان چهاردانگه با همان شرایط تکمیل شود که در این ميان دو آمبولانس نیز درخواست شد.

وی افزود: شهرک صنعتی چهاردانگه اگر هر چه سریعتر کامل نشود قیمت تمام شده مصالح در آینده مشکلات فراوان ایجاد می‌کند.