ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران شد

مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی ، از این مجموعه خداحافظی کرد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از ایرنا، […]

مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی ، از این مجموعه خداحافظی کرد.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از ایرنا، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی امروز با صدور حکمی مهدی ایزدی معاون میراث فرهنگی مازندران را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی کرد.

واحدی در این حکم از توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی-فرهنگی، رشد و بالندگی صنایع دستی و توسعه گردشگری و بهره‌گیری از توان تخصصی اندیشمندان، صاحب‌نظران، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های کاری در وزارتخانه، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان به عنوان مهم‌ترین وظایف مدیریتی سرپرست جدید میراث فرهنگی مازندران یاد کرد.

پیش از این مسئولیت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بر عهده سیف‌الله فرزانه بود که از اوایل اردیبهشت ۱۳۹۷ دومین دوره مدیرکلی خود در این مجموعه را آغاز کرد و تا امروز در این مسئولیت حضور داشت.

مهدی ایزدی که به سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شد طی سال‌های اخیر به عنوان معاون میراث فرهنگی این اداره کل فعالیت داشت.

مازندران به دلیل اهمیت بالایی که در حوزه سفر و گردشگری دارد و همچنین با توجه به تولیدات متنوع در عرصه صنایع دستی و وجود آثار متعدد تاریخی و غنای فرهنگی از استان‌های پراهمیت در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می‌شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی امروز سرپرستان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان را نیز منصوب کرد.