اپلیکیشن ” ساده پرداخت” برای پرداخت قبوض آب مشترکین ارائه  شد

مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و نیز سهولت پرداخت قبوض آب از سوی مشترکین این شرکت، اپلیکیشن اندورید ” ساده پرداخت”  ارائه   و رونمایی شد. به گزارش حرف آنلاین، ایرج ملک زاده با اعلام خبر بالا، افزود: اپلیکیشن “ساده  پرداخت”، به منظور پرداخت سیستم جامع امور مشترکین تمامی شرکتهای […]

3

مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و نیز سهولت پرداخت قبوض آب از سوی مشترکین این شرکت، اپلیکیشن اندورید ” ساده پرداخت”  ارائه   و رونمایی شد.

به گزارش حرف آنلاین، ایرج ملک زاده با اعلام خبر بالا، افزود: اپلیکیشن “ساده  پرداخت”، به منظور پرداخت سیستم جامع امور مشترکین تمامی شرکتهای خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، مخابرات و گاز طراحی شد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار در سطح کشور برای مشترکین گاز، مخابرات و تلفن همراه فعال است، تصریح کرد: در حال حاضر مشترکین آب وفاضلاب شهری، روستایی و توزیع برق استان وغرب مازندران می توانند در پرداخت قبوض از این اپلیکیشن استفاده نمایند.مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران، ادامه داد: اپلیکیشن اندورید “ساده پرداخت “در راستای سیاستهای دولت الکترونیک و سیستم جامع امور مشترکین  توسط کارشناسان آبفاشهری و شرکت طراحی کننده این ایلیکیشن، از طریق ویدئو کنفرانس برای استانهای اصفهان، شیراز، تهران، مشهد، خراستان شمالی و یزد ارائه  شد.

ملک زاده، اظهار داشت: مشترکین می توانند این اپلیکیشن را از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا در کافه بازار دریافت و در موبایل اندروید خود نصب و ازخدمات آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن قابلتهای فراوانی دارد، ادامه داد: ارائه  خدمات الکترونیکی 22 گانه مشترکین از طریق این نرم افزار نیز در حال بررسی است.