فرماندار محمودآباد :

فرماندار محمودآباد: انقلاب اسلامی معادلات دشمنان را برهم زد

فرماندار محمودآباد گفت: انقلاب اسلامی معادلات دشمنان را برهم زد زیرا این تحول توانست هندسه جهانی و بین الملل را تغییر دهد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال 1401 با اشاره به اینکه وظیفه شیعیان انتظار ظهور حضرت ولی عصر (عج) است ؛ خاطرنشان کرد : مکتب عاشورا به ما آموخت که چگونه می توانیم این انقلاب را به حضرت ولی عصر (عج) تقدیم کنیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی معادلات دشمنان را برهم زد ، گفت : این تحول توانست هندسه جهانی و بین الملل را تغییر دهد و با تکیه بر ایدئولوژی و امام (ره) به ملت ایران بزرگی و عزت ببخشد و پیروز شود.

مقام عالی دولت درمحمودآباد، محمودآباد را اولین شهر پایلوت شده در استان برشمرد و ادامه داد : بیش از هزار و سیصد میلیارد تومان پروژه های دولتی در محمودآباد در هفته دولت و دهه فجر اجرا و همچنین 36 میلیارد تومان فرصت های سرمایه گذاری در محمودآباد بیان شده که پتانسیل آن را دارد تا افزایش یابد.

او از خاموشی برخی از واحد های تولیدی شهرک صنعتی تشبندان به دلیل کمبود نیرو خبرداد : جوانان می توانند در حوزه واحدهای تولیدی این شهرک کار کنند و ما جوان بیکار در این حوزه در محمودآباد نداریم.

سکاندار فرمانداری محمودآباد برخی از اقدامات شاخص انجام شده در سال 1401 را تشریح کرد : تجلیل از جانبازان و مادران شهیدان گرانقدر، مناسبت های ملی مذهبی ، یادواره های شهدا ، افتتاحیه های زیادی در حوزه صنعتی ، کشاورزی و عمرانی ، آسفالت روستاها و برگزاری میز خدمت برخی از اقدامات انجام شده دراین سال بوده است.

روح الله علیزاده با اذعان به اینکه در سال 1401 توانستیم ارتباطات خوبی را در سطح ملی ، استانی و شهرستانی برقرار کنیم، ذکر کرد : ستاد تسهیلات خدمات سفر موضوع بسیار مهمی است و باید به آن توجه شود و باید در دیارعلویان حجاب فاطمی را فرهنگ سازی کنیم و به درستی میزبان مسافرین عزیز باشیم .