فرماندار محمودآباد :

نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور به محمودآباد اختصاص می یابد

فرماندار محمودآباد از اختصاص اولین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور به محمودآباد خبرداد.

روح الله علیزاده در گفت‌وگو با حرف آنلاین به سابقه پیگیری و دریافت مجوز این پروژه (آمبولانس دریایی)در زمان اینکه بنده بخشدار محمودآباد بودم برنامه ریزی شد، اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی که با رئیس ۱۱۵ اورژانس محمودآباد داشتیم، مصوب شد که این پایگاه اورژانس دریایی در کنار بیمارستان شهدای محمودآباد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون شروع این پروژه متوقف ماند، افزود: با پیگیری و تلاش  فراوان در استان، مقرر شد محمودآباد نخستین شهر ساحلی اورژانس دریایی شمال کشور باشد.

علیزاده موقعیت جغرافیایی و نزدیکی محمودآباد به پایتخت را از دلایل اصلی استقرار این پایگاه در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: فاصله مساوی در این ۴۷۸ کیلومتر ساحل مازندران را در محمودآباد داریم که تخصیص اولین پایگاه فعال اورژانس دریایی مازندران به این شهرستان را رقم زد و به زودی از طریق دریا، ارائه خدمات دریایی را آغاز خواهیم کرد.

فرماندار محمودآباد از کاهش ۵۰ درصدی غریق در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این عملکرد مطلوب در ارزیابی استان، امتیاز مثبتی گرفت و با تخصیص این پایگاه، امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان و استان باشیم.