اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در محمودآباد

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری محمودآباد از اقامت ۹۳ هزار و ۶۱ مسافر نوروزی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین؛ نبی الله اصغری عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر محمودآباد با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۱ نفر در هتل‌ها و متل‌ها اسکان یافتند، گفت: یک هزار و ۶۵۷ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۶۳ هزار و ۸۱۶ نفر در مسافرخانه‌ها، ۴ هزار و ۴۵۶ نفر در اماکن دولتی و یک هزار و ۶۷۶ نفر در مدارس اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۴ بازرسی در حوزه سلامت در محمودآباد انجام شده است، افزود: ۲۱ مورد اخطار بهداشتی، ۲۸۰ مورد فساد مواد غذایی و ۸۹ اعزام آمبولانس در سطح شهر از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه امسال در محمودآباد انجام شد.

اصغری با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌ها سال نو ۴۳ برنامه فرهنگی در این شهرستان اجرا شده، یادآور شد: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تاکنون۲ میلیون و ۹۳۲ هزار لیتر بنزین تاکنون مصرف شده است.

“روح الله علیزاده” فرماندار محمودآباد با اذعان به اینکه زباله‌ها بیش از حد در شهر افزایش یافته است، گفت: باید به بخش زباله و ساحل توجه زیادی شود چرا که روزانه ۷ هزار مسافر در محمودآباد مستقر می‌شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه چادر خوابی در شهرستان ممنوع است و هرچه زودتر نیروی انتظامی با همکاری شهرداری اقدام به جمع آوری آن‌ها کنند، افزود: ورود خودروها به ساحل ممنوع است و موتورهای چهارچرخ‌ شب هنگام در ساحل اجازه فعالیت ندارند.

علیزاده از مردم شهرستان درخواست کرد، تا از آب شرب برای پر کردن استخرهای خانگی استفاده نکنند تا شهرستان محمودآباد دچار قطعی و کمبود آب نشود.