فرماندار محمودآباد :

فعالیت کمیته دوازده گانه خدمات سفر محمودآباد از ۲۸ اسفند آغاز می شود

فرماندار محمودآباد از آغاز فعالیت کمیته دوازده گانه خدمات سفر محمودآباد از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر محمودآباد این شهرستان با بیان اینکه نباید زمین لغزنده برای افرادی که قصد نمایش دل خواسته های شخصی خود در فضای عمومی را دارند فراهم شود ، گفت : محمودآباد از شهرستان های پرتردد و توریستی مازندران است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته دوازده گانه خدمات سفر محمودآباد از ۲۸ اسفند فعالیت خود را آغاز می کند ؛ افزود : این فعالیت تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد و هیچ مدیری حق مرخصی در این ایام را نداشته و همه دستگاه های اجرایی موظف به خدمت رسانی به مسافران هستند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد تصریح کرد : کمیته دوازده گانه محمودآباد شامل بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، شهرداری ها، نیروی انتظامی، اداره آموزش و پرورش ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صنعت ،معدن و تجارت ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می شود که با تشکیل دبیرخانه در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آماده فعالیت و خدمت رسانی در ایام نوروز است .

علیزاده تاکید کرد : خانه هایی که برای پر کردن استخر از آب شرب استفاده کنند، از ابتدای تعطیلات نوروز پلمپ خواهند شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در ادامه ؛ شعار پلیس در سال جدید را نوروز متفاوت ،حرفه ای و مقتدر برشمرد و ذکر کرد : تقاضا داریم شهرداری ها اسکان پراکنده چادر را ممنوع اعلام کرده و برای جلوگیری از سرقت از چادر، از عوامل نیروی انتظامی استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد : لازم است اسکان فرهنگیان در مدارسی قرار بگیرد که سرایدار یا نگهبان داشته باشد و دهیاری ها تردد افراد مشکوک در روستاها را به ما اطلاع رسانی کنند.

علی علیزاده رئیس آموزش و پرورش محمودآباد با اذعان به اینکه در سال گذشته ۲ هزار و ۶۷۳ فرهنگی در محمودآباد اسکان یافتند، ادامه داد : در سال جدید ۱۲۰ درصد از این آمار افزایش داشته و در مجموع ۲۴ مدرسه اسکان نوروزی دارند.

علیزاده از آماده سازی ۸۰ کلاس جهت اسکان خبرداد و گفت : ۴۰ کلاس دیگر ما امکانات اولیه ندارند و اگر امکانات آنها فراهم شود به مابقی کلاس ها برای اسکان نوروز اضافه می شود .

وی بیان کرد : اسکان ۷۰۰۰ فرهنگی در محمودآباد برآورد شده است که باید اسکان آنها از ۲۵ اسفند انجام شود.