انتقاد کارفرمایان آملی از بازدید سرزده استاندار

استاندار مازندران صبح چهارشنبه دهم مردادماه بازدیدی از شهرکهای صنعتی مازندران داشت و نخستین پکیج نیروگاهی سیار تولید همزمان برق و حرارت با بهره گیری از موتور گازسوز ملی در دیزل آمل را بهره برداری کرد. تقی جوادی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل و نائب رئیس انجمن صنفی کارفرمایان مازندران در گفت وگو با “حرف” […]

99(5)(2)

استاندار مازندران صبح چهارشنبه دهم مردادماه بازدیدی از شهرکهای صنعتی مازندران داشت و نخستین پکیج نیروگاهی سیار تولید همزمان برق و حرارت با بهره گیری از موتور گازسوز ملی در دیزل آمل را بهره برداری کرد.

تقی جوادی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل و نائب رئیس انجمن صنفی کارفرمایان مازندران در گفت وگو با “حرف” با اشاره به اینکه تشکل های صنعتی و تولیدی از بازدید استاندار بی خبر بود، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و تشکل ها گلایه دارند که چرا سازمان صنعت حضور استاندار را به صاحبان واحدهای تولیدی اطلاع رسانی نکرده است؛ حتی هیات امنای شهرک صنعتی امامزاده عبدالله نیز از بازدید استاندار بی اطلاع بود.

وی با انتقاد از سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران بیان کرد: به نظر می رسد این سازمان از مواجهه واحدهای تولیدی با استاندار مازندران هراس داشت که حتی هیات امنای شهرک صنعتی که باید در جریان تمام رفت و آمدهای این شهرک باشند را نیز در جریان نگذاشت!

جوادی گفت: واحدهای تولیدی از این شیوه انتقاد دارند و خواستار پاسخگویی استاندار مازندران به این شیوه هستند.

خبرنگاران نیز از جریان این بازدید و حضور استاندار مازندران در شهرک صنعتی بی خبر بودند.