افتتاح ۹۰ عنوان پروژه دهه فجر در آمل

حرف آنلاین: فرماندار ویژه آمل گفت: ۹۰ عنوان پروژه به مناسبت دهه فجر در آمل افتتاح و اجرایی می شود که بیش از نیمی از آنها اقتصادی و زیربنایی خواهد بود. سید عباس حسینی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه اقتصادی به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیارد تومان و […]

حرف آنلاین: فرماندار ویژه آمل گفت: ۹۰ عنوان پروژه به مناسبت دهه فجر در آمل افتتاح و اجرایی می شود که بیش از نیمی از آنها اقتصادی و زیربنایی خواهد بود.

سید عباس حسینی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه اقتصادی به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیارد تومان و ۲۰ پروژه  زیربنایی با اشتغال ۱۹۰ نفر در آمل بهره برداری می شود، گفت:
۳۰ پروژه عمرانی با سرمایه گزاری ۷۶ میلیارد تومان در آمل اجرایی می شود که مهمترین آن بهره برداری از فاز اول استادیوم شهید چمران بعد از ۱۷ سال خواهد بود.

وی از اجرای ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و بیان کرد: به مناسبت این ایام طرح هادی روستایی، خانه محرومان، پروژه های حوزه جهاد کشاورزی، آب، راه و بازگشایی ۳۵ متری خیابان امام رضا با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان
اجرایی می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه پایه توسعه شهرستان را بر مبنای فرهنگ گذاشتیم و اگر اگر فرهنگ اصلاح شود جامعه اصلاح می شود، افزود: در فضای امروز جامعه و با بودجه و امکانات و شرایط حاکم که نیاز به تغییر در آن احساس می شود، قایل به ایجاد گفتمان در سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان بازوی اصلی و محور توسعه نقش مهمی ایفا خواهند کرد، گفت:  فعالیت های توسعه ای شهرستان باید ساختارمند و حرفه ای باشد.
حسینی با بیان اینکه در این شهرستان باید رسانه های تخصصی و ملی شکل بگیرد و رسانه ها باید تقویت و تکثیر شوند، بیان کرد: اگر این وفاق رخ دهد به توسعه دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه برای گفتمان جدید یک چارچوب ذهنی ترسیم کردیم و رسانه ها باید آن را تبدیل به گفتمان غالب در شهرستان کنند، اظهار کرد: تک تک شهروندان می توانند بر مبنای توانمندی چرخ توسعه شهرستان را بچرخانند و در سطح راهبردی یاور مدیران باشند.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان باید بالغ شود و  آمل می تواند در نقطه بهتری قرار گیرد؛ عنوان کرد: تمام فرایندها هدف مند ساختارمند و قابل بازخورد باشد استانداردسازی شود و از سویی نیز در سطح عملیاتی قایل به مدیریت مشارکتی هستم و در کنار همه بازیگران توسعه شهرستان، هسته های مساله محور و استعدادمحور با رویکرد مساله یابی و استعدادها که در بلندمدت توسعه متوازن و پایدار رخ دهد، مورد تاکید قرار گرفته است.

وی از حضور حداکثری نخبگان و کنشگران در کارویژه هایی در شهرستان خبر داد و افزود: برخی برنامه ها به صورت مدل تعریف می شود و اگر بخواهیم در تمام عرصه ها متوازن پیش برویم با مدلی تعریف شود.