رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری اعلام کرد:

آموزش تخصصی مشترکین خانه‌های شهروندی

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری گفت: مشترکین خانه های شهروندی با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت آموزی از آموزش های تخصصی مهارت های فنی و حرفه ای بهره مند می شوند

حرف آنلاین: نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای با حضور احسان مرادی فر رئیس این سازمان و رضا خسروی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ساری برگزار شد.

مرادی فر با بیان اینکه اهتمام به مهارت ‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مناسب ترین راهکارها برای توسعه شهر است که می‌تواند نقش بسزایی در کمک به حوزه‌ های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: از این رو، سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس هایی که تاکنون نیز در خانه های شهروندی برگزار می شد را با همکاری و تعامل فی مابین با سازمان فنی و حرفه ای بصورت تخصصی و با رویکرد آموزش حرفه ای و تربیت مربی برای مهارت های گوناگون برگزار کند.

 

مشترکین فعال حمایت می شوند

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری با بیان اینکه مشترکین فعال و تلاشگر برای آموزش های تخصصی و مربیگری مهارت ها، حمایت می شوند، گفت: آموزش های مهارتی و تخصصی با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای آن دسته از افرادی که با آزمون مجازی و بصورت آنلاین آشنایی ندارند، برگزاری آزمون جامع مکتوب برای این دسته از مشترکین،  نگرانی را برطرف می کند.

مرادی فر با بیان اینکه برگزاری این کلاس ها فرصت خوب برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال عنوان کرد که باید به نحو شایسته از آن بهره برد ادامه داد: این مراکز نقش مؤثری درارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده اند، دارد.