مراسم معارفه شهردار قائمشهر برگزار شد

مراسم معارفه شهردار قائم شهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی از جمله مهندس احمدی مدیریت بحران استانداری مازندران، مهندس محمدی فرماندارمحترم شهرستان قائمشهر،اعضای شورای اسلامی قائمشهر،اعضای شورای دوره چهارم، جامعه روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهرداران سابق ، پدر شهید میلاد عنایتی مدیران دستگاههای دولتی و اصحاب رسانه نیز برگزار شد. در […]

مراسم معارفه شهردار قائم شهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی از جمله مهندس احمدی مدیریت بحران استانداری مازندران، مهندس محمدی فرماندارمحترم شهرستان قائمشهر،اعضای شورای اسلامی قائمشهر،اعضای شورای دوره چهارم، جامعه روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهرداران سابق ، پدر شهید میلاد عنایتی مدیران دستگاههای دولتی و اصحاب رسانه نیز برگزار شد.

در ابتدای مراسم حسین زاده رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی از طرف اعضای   شورای اسلامی شهر، از حضور یکایک مدعوین تقدیر و تشکر کردند.

وی اظهار داشت: دکتر معین پور از میان ۲۰ و اندی نفر به عنوان شهردار انتخاب شدند و این بار سنگین مسئولیت را پذیرفتند . به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر، وی تصریح کرد: امیدواریم درآینده نزدیک با مدیریت این شهردار شاهد زیر ساخت های عمرانی و زیبا سازی شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم در این مسیر و راه سختی که در پیش رو دارند همه دستگاه ها و مسئولین ایشان و شهر خود را همراهی نمایند و امیدواریم بتوانیم در  راه خدمت رسانی به شهروندان عزیز قائم شهری همچون شهرداران و شورای قبلی بیشتر و بهتر گام برداریم.

در ادامه مراسم پیام حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محبوب شهرستان قائمشهر،قرائت شد که در این پیام آمده:

از زحمات و تلاش شهردار سابق مهندس رحیمی تقدیر و تشکر نمودند و ضمن تبریک به دکتر معین پور برای ایشان و پرسنل شهرداری آرزوی موفقیت و تلاش روز افزون نمودند.

* شهردار و شهرداری ملزم به رعایت اجرای دقیق قانون هستند

در ادامه فرماندار قائم شهر در ابتدا از عزیزانی که مشغول خدمت رسانی به ملت ایران هستند تشکر نمود کرد و انتخاب دکتر معین پور بعنوان شهردار قائم شهر را به فال نیک گرفت.وی خاطر نشان کرد: شهرداری خانه دوم و شهردار کلیدار مردم است و شهردار و شهرداری ملزم به رعایت اجرای دقیق قانون و ضوابط جاریه در شهرداری می باشند.

فرماندار در ادامه گفت: شهرداری و مردم لازم و ملزوم یکدیگرند و شهرداری باید خدمات را بگونه ای ارائه دهد تا مردم در شهر احساس آرامش نمایند.وی تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی و دولتی باید با وحدت و همت به یکدیگر کمک کنند تا شاهد توسعه ، عمران و آبادانی شهر خود باشیم.

محمدی در خاتمه از شورای جوان و تحصیل کرده به خاطر انتصاب دکتر معین پور تشکر کرد و بیان داشت : این انتظار می رود که هم شورا و هم شهرداری تمام توان خود را برای عمران و توسعه شهر بگذارند تا شاهد شهری سربلند و الگو باشیم.

* توسعه و تنوع خدمات در بخش های مختلف

دکتر معین پور شهردار قائمشهر ضمن تشکر از حضار بیان داشت: به دلیل حضور امام جمعه آیت الله معلمی در مجلس خبرگان رهبری امروز بنده این توفیق را نداشتم که در روز معارفه در حضور ایشان باشد .ایشان در تماس تلفنی پیام محبت آمیز خود را ارسال کردند. وی در ادامه گفت: از اعضای محترم شورا قائم شهر به دلیل اعتمادی که به بنده نائل داشتند نهایت تشکر را دارم.شهردار قائمشهر خاطرنشان کرد : از نابسامانی های مالی و فزونی نامتعارف نیروها که چابکی را در هر سازمان به حداقل می رساند آگاهم ونیز می دانم که امروزه همه شهرداری های کشور بدان مبتلا شده اند لذا با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و نیز توسعه و تنوع خدمات در بخش های مختلف سعی وافر در به خدمت گیری این سرمایه اجتماعی خواهم داشت.

وی خاطر نشان کرد: جامعه مهندسین استان و شهرستان که من به آنجا تعلق دارم در این راه مرا یاری خواهند کرد وانشاءالله ریل گذاری صحیحی برای ایجاد پروژه های زیر ساختی به وجود خواهد آمد.چنانچه که در همین مدت کوتاه با همت شورای محترم پنجم در موضوعات فنی و مهمی ورود پیدا کردیم.در بدو امر اولویت با امور ساماندهی در حوزه ماموریت شهرداری که انشاءالله با ایجاد شهرداری های مناطق ۱ و ۲ نمونه جدیدی برای فعالیت و ارائه خدمت به شهروندان بوجود خواهد آمد . وی افزود: همچنین در اولویت قرار دادن و تکمیل پروژه های نیمه تمامی در برنامه ی مدیریت شهرداری قرار خواهد گرفت. معین پور اظهار داشت : تکمیل پروژه ی پل  جانبازان که بنده و تمام اعضای محترم شورای شهر قول اتمام آن را در نیمه اول اسفند ماه به مردم شریف قائم شهر داده ایم حتما میسر خواهد شد.

طرح هایی همچون طرح های اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی ،زیرگذر عبور دخانیات ،طرح های ساماندهی حریم رودخانه تالار که در دست مطالعه و طراحی است  نگاه ویژه تیم مدیریت شهری شورای شهر و شهرداری است.

شهردار قائمشهر تصریح کرد : در این مسیر گام های موثری برداشته خواهد شد و به زودی در خصوص مدیریت پسماند دغدغه های سالیان سال مردم قائمشهر به پایان خواهد رسید. وی در ادامه اظهار داشت: در بخش کنترل ترافیک با بهره برداری سیستم های هوشمند و مکانیزه که با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان در همان روزهای نخست ورود اینجانب با انعقاد قراردادی عملی گردید ونصب آن به زودی آغاز می شود و نیز بازگشایی پارکینگ های رایگان متعدد در منطقه بحرانی شهرتا  میتوانست برخی از سیستم های ترافیک شهر را کاهش ودر روان سازی آن موثر باشد.

وی در خاتمه رو به مسئولین و مردم اظهار داشت که شهرداری برای مناسب سازی رفاه کلیه شهروندان به پشتیبانی و راهنمایی آنها نیازمند است.

در ادامه این مراسم، حکم دکتر معین پور پس از قرائت به وی تقدیم گردید.

ضمن آنکه لوح تقدیر و هدیه ای از سوی شورای اسلامی شهر به پاس حضور آقای مهندس خنکدار  سرپرست سابق شهرداری قائم شهر به ایشان تقدیم شد.

درپایان این مراسم، از پدر شهید خدمت  افسر سوم دریانورد میلاد عنایتی ( کشتی سانچی) با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمده و یاد این شهید را گرامی داشتند.