اجرای بیش از ۱۰۴۰ فعالیت توسط بسیج ادارات مازندران در هفته دولت

حرف آنلاین: رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: در هفته دولت سال جاری ۲۵ عنوان برنامه با بیش از هزار و ۴۰ فعالیت توسط ادارات استانی و شهرستانی اجرا خواهد شد.

سرهنگ مجیدرضا شعبانی درباره فعالیت های بسیج ادارات مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج با هدف حل مسئله در خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: بسیج در کرونا با قرار گرفتن در کنار متخصصین آرامش را به جامعه و محلات بازگرداند با تفکر بسیجی مدیران میتوانیم به حل مسئله برسیم.

وی افزود: به فرموده امام راحل اگر بر هر کشوری ندای بسیجی طنین انداز شد چشم طمع جهان خواران به دور شد، بسیج در کنار مردم و مسئولان با هم‌صدایی به اهداف والایی خواهد رسید.

وقتی بابت سیلی که در غرب مازندران رخ داد استاندار و مسئولان حضور میدانی پیدا کردند و این یعنی روحیه جهادی وجود دارد اما باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

شعبانی با بیان اینکه در طول دو سال بحران کرونایی بسیج در میدان بود، اضافه کرد: پس از آن باحضور پرشور در اردوی کاروان راهیان نور و کمک به حل مسئله در حوزه‌های مختلف همچون انرژی برق که منجر به کاهش ۳۶ مگاوات مصرف برق در یک رزمایش شد، نشان داد که همیشه پای کار است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: بسیج ادارات با تسهیل ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان به‌ویژه دامداران رتبه مازندران در این بخش را از ۲۶ به ۳ رساند و از ۹هزار و ۷۰۰ ثبتنام به ۲هزار و ۹۰۰ تسهیلات به مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

برپایی میزهای خدمت جهادی

این مسئول برپایی میزهای خدمت جهادی و اعزام گروه‌های جهادی، خودحفاظتی و دفاع از مقر را از جمله برنامه‌های شاخص بسیج ادارات مازندران اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی باید مردمی‌ترین مسئولین را بکارد تصریح کرد: مدیری که متخلف است باید جابه‌جا شود مدیری که سیاستش خلاف دولت است به سازمان ضربه می‌زند، کسانی که مدیران را انتخاب می‌کنند باید نظارت و پایش مستمر داشته و همه ملاحظات را درنظر بگیرند.

شعبانی با اشاره به عملکرد هفته دولت، عنوان کرد: امسال ۲۵ عنوان برنامه با بیش از هزار و ۴۰ فعالیت توسط ادارات استانی و شهرستانی اجرا خواهد شد، برنامه‌هایی در قالب نشست روشنگری‌، جهاد تبیین، میزهای خدمت‌، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری یادواره شهدای کارمند استان و غیره از جمله این برنامه‌ها است.