رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران:

مدیران اقتصادی زیرپای نخبگان فرش قرمز پهن کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان باید با نگاه تحول‌آفرین و توسعه‌ای تدوین شود از این رو مدیران اقتصادی باید زیرپای ایده‌پردازان و نخبگان علمی فرش قرمز پهن کنند‌.

فرج الله فتح‌الله پور در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵هزار شغل در بخش‌های صنعت و کشاورزی مازندران ایجاد شده، اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری ۳۸ واحد تولیدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مجوز سرمایه‌گذاری دریافت کرده‌اند.

وی افزود: همچنین حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خرد برای رونق مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شد که تمامی این اعتبارات با همراهی بانک‌های عامل تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

کند بودن پروسه اعطای مجوز

فتح الله پور با اشاره به کند بودن پروسه اعطای مجوز به‌دلیل کاغذبازی‌های اداری عنوان کرد: این موضوع با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی قابل حل است، طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان هم باید با نگاه تحول‌آفرین و توسعه‌ای تدوین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد سرمایه‌گذاری در مازندران، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران در دستور کار قرار دارد، مسئولان هم باید زیرپای ایده‌پردازان و نخبگان علمی فرش قرمز پهن کرده و گوش شنوای ایده‌های جوانان استان باشند.