سرمربی نساجی مازندران : برنامه خوبی برای بازی با سپاهان داریم

حرف آنلاین: سرمربی نساجی مازندران درباره میزبان نبودن این تیم گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است، ما هم برنامه خوبی برای بازی ترسیم کردیم و میدانیم که از بازی چه می‌خواهیم، بازی‌های بزرگ هدیه خداوند برای بچه‌های ماست.

حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اصفهان، اظهار کرد: در رابطه با بازی دوست دارم بگویم بازی با سپاهان بازی ماست نه من، مهم یکدل و متحد بودن اعضای تیم چه در بازی حضور دارند، کنار زمین هستند و یا حضور ندارند است و توقعم این است که این اتحاد را در یک تیم به تمام معنا در زمین بازی به نمایش بگذارند‌.

وی در رابطه با نکات فنی بازی، از رصد بازی اخیر تیم سپاهان با استقلال خبر داد و افزود: پلن خوبی برای بازی ترسیم کردیم و میدانیم که از بازی چه می‌خواهیم، چون خودم بازیکن تیم سپاهان بودم همیشه گفتم که این تیم واقعا یک تیم قابل احترام است.

مطهری با بیان اینکه بازی‌های بزرگ هدیه خداوند برای بچه‌های ماست، تاکید کرد: هرچند اعضای تیم نساجی با قهرمانی در جام حذفی ثابت کردند که می‌توانند اما در بازی‌های این‌چنینی میتوانند خودشان را دوباره تحمیل کنند.

وطنی بعد از تکمیل؛ مکانی برای هراس تیم‌های مهمان

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه متاسفانه ما هفته گذشته در اصفهان شرایط میزبانی را نداشتیم، ادامه داد: احساس کردم اگر درباره ورزشگاه شورانگیز وطنی صحبت میکردم خودم و بچه‌ها از نظر روحیه افت می‌کردیم، قرعه به نام اصفهان افتاد و ما خوشحالیم که مهمان این شهر هستیم.

این مسئول تاکید کرد: اخلاقیات برای من اولویت دارد، در طی دوران مربیگری متعهدانه کار خودم را کردم و خوشحالم که در خدمت کادری متعهد هستم.

وی یادآور شد: سپاهان همیشه تیم برزگی است، ما از نظر توانایی مالی نمیتوانیم با سپاهان رقابت کنیم، من با دید باز نساجی را انتخاب کردند، بچه های من واقعا تاکتیک پذیر هستند میتوانیم خلاها را جبران کنیم، نساجی همیشه تاریخ بزرگی داشته ضمن اینکه ما میخواهیم تاریخ بزرگی را برای نساجی بنویسیم و در فوتبال ایران بزرگی کنیم.

مطهری با اشاره به اینکه حق پخش حق طبیعی تیم هاست، گفت: امیدوارم این مسائل حل شود و تیم ها به حق و حقوقشان برسند، من بهعنوان سرمربی نساجی دوست ندارم درباره پرسپولیس صحبت کنم.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است ولی ما از هر نظر آماده این چالش هستیم دوست ندارم روح بچه های من با این سوالات جریحه دار شود ما نساجی هستیم و با تمام وجودمان می‌جنگیم.

 

این مسئول با بیان اینکه این بازی نیازی به انگیزه نداردچرا که بازی با تیم‌های بزرگ خودش انگیزه های لازم را دارد، اذعان داشت: سخت است تیمی که میزبان نباشد شرایط ریکاوری و فنی و سختی دارد، اما جا دارد از مدیرعامل پرتلاش نساجی تشکر کنم چرا که در حال آماده سازی ورزشگاه وطنی تا هفته سوم برای آغاز بازی‌های داخل خانه که انصافا متفاوت است هستند.

بازی بدون تماشاگر مثل هوای بدون اکسیژن است 

وی ادامه داد: حتی اگر تماشاگر نباشد جو وطنی جو سنگینی است و فکر میکنم که تیم‌ها آنجا دچار مشکل خواهند شد چرا که وطنی به مکانی تبدیل میشود که تیمها باید ورود به آن هراس داشته باشند.

مطهری درباره بدون تماشاگر برگزار شدن بازی اخیر گفت: بازی بدون تماشاگر مثل هوای بدون اکسیژن است اینکه چرا تماشاگران نیستند را سردرنمیاورم من در تیمهای بزرگی بازی کردم و به‌عنوان مربی حضور داشتم و زمانی که تماشاگران حضور ندارند فوتبال مرده است.

سرمربی نساجی مازندران درباره داوری بازی، گفت: ما باید کار خودمان را بکنیم و داوران کار خودشان را من سعی میکنم درباره داوری صحبت نکنم و تا آخر فصل این رویه را انجام بدهم، داوران ما افراد زحمتکشی هستند.

این مسئول در پایان گفت: ما دوست داریم که سپاهان با تمام توان و ظرفیت خود بازی کند، در فوتبال حرفه ای بازیهای تیمی حرف اول را میزند؛ به امید خدا به بچه‌ها میگویم از بازی لذت ببرند و به بعد از آن فکر نکنند. برد و شکست احتمالی برعهده خودم است.

گفتنی است؛ نساجی در این دیدار قرمز و سپاهان زرد می‌پوشد. همچنین گلر نساجی پیراهن مشکی و گلر سپاهان نیز پیراهن سبز به تن می‌کنند.

این دیدار از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، پنج‌شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

قضاوت این بازی را محمدحسین ترابیان با کمک حسن انتظاری، فرهاد فرهادپور و حسین زمانی به‌عهده دارند.