ارسال ۱۱ هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به سراسر کشور

حرف آنلاین: مدیر تعاون روستایی مازندران گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن پرتقال شب عید به استان‌ها حمل شده است. مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه ۲۸ هزار تن پرتقال شب عید سهمیه سایر استان‌های کشور است، گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن به استان‌ها حمل شده و بقیه این سهمیه نیز تا ۲۰ […]

حرف آنلاین: مدیر تعاون روستایی مازندران گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن پرتقال شب عید به استان‌ها حمل شده است.

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه ۲۸ هزار تن پرتقال شب عید سهمیه سایر استان‌های کشور است، گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن به استان‌ها حمل شده و بقیه این سهمیه نیز تا ۲۰ اسفند ماه امسال به استان‌های کشور ارسال می‌شود.

سلیمان حاتم‌نژاد افزود: ۵۰۰ تن سیب و ۴۰۰ تن پرتقال از ۲۰ اسفندماه امسال به عنوان میوه شب عید بین مردم استان توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی مازندران درباره قیمت میوه شب عید در استان‌ها، تصریح کرد: قیمت میوه شب عید براساس تصمیم کمیته راهبردی میوه شب عید تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد که ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

حاتم‌نژاد با اعلام اینکه یکی از مسائل بحث خرید کالا‌های ضروری ازطریق سیستم هوشمند و به‌صورت اینترنتی است، گفت: در این زمینه ازطریق شرکت‌های دانش‌بنیان خرید هوشمند از هفته آینده در استان خواهیم داشت./صداوسیما