اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران / 21 آبان

*** مدیران مازندرانی در انتظار استاندار جدید! انتصاب وزرای جدید، تغییرات دیگری در مجموعه ادارات کل و سطح وزارتخانه رخ خواهد داد. بنابر شنیده های حرف مازندران، با انتصاب وزرای جدید تعدادی از مدیران مازندرانی، در تلاش بودند تا با رایزنی نسبت به جابه جایی خود به استانداری یا وزارتخانه اقدام کنند اما بداقبالی دیگری […]

*** مدیران مازندرانی در انتظار استاندار جدید!

انتصاب وزرای جدید، تغییرات دیگری در مجموعه ادارات کل و سطح وزارتخانه رخ خواهد داد. بنابر شنیده های حرف مازندران، با انتصاب وزرای جدید تعدادی از مدیران مازندرانی، در تلاش بودند تا با رایزنی نسبت به جابه جایی خود به استانداری یا وزارتخانه اقدام کنند اما بداقبالی دیگری سراغ مدیران مازندرانی آمد و آن جابه جایی استاندار بود.
حالا باز گشت چند ده روز از بی استاندار بودن مازندران، تعدادی از مدیران استان در انتظار استاندار جدید هستند تا اگر مدیر جدید طبق سلیقه و میل اشان نبود، قبل از تغییرات استاندار جدید خودشان راهی وزارتخانه ها و سازمان های کشوری شوند.
به نظر می رسد پیش از آنکه استاندار جدید مازندران دست به تغییر بزند، شاهد تغییراتی بیشتر در استان خواهیم بود.

*** خبری از رفتن بازنشسته های مازندران نیست؟

در حالی که تعدادی از خبرگزاری ها لیست مدیران بازنشسته استان ها را اعلام کرده بودند انتظار می رفت طبق روال وزارتخانه ها مدیران بازنشسته از سمت خود استعفا دهند اما هنوز خبری از رفتن مدیران بازنشسته مازندران نیست.
همچنین طبق شنیده های حرف، بازنشسته های دستگاه های اجرایی مازندران تنها شامل استانداری نبوده و تعدادی از دستگاه ها نیز مانند اداره کل پست مازندران و آب منطقه ای استان نیز از مدیران بازنشسته استفاده کرده اند.
باید دید قانون درباره این مدیران نیز صادق خواهد بود یا نه و یا مسئول اجرای این قانون در مازندران چه کسی خواهد بود.
همچنین تعدادی از روسای هیات های ورزشی استان نیز بازنشسته محسوب می شوند که در صورت استعفای مدیران ورزشی در کشور باید شاهد تغییرات در هیات های ورزشی نیز باشیم.

*** جدال آملی ها بر سر اسنپ

مخالفت شهرداری با راه اندازی اسنپ در آمل، موجب ایجاد موج خبری در این باره شده است.
به گزارش حرف، در حالی که شهرداری آمل تاکید دارد که اسنپ باید مجوز بگیرد اما اسنپ گفته است نیازی به مجوز شهرستانی ندارد.
به گفته یکی از مدیران ارشد اسنپ به عصرایران و تعدادی دیگر از رسانه ها؛ درگیری میان بازاریابان اسنپ و شهرداری بالا گرفته و همچنین میان مدیران شهرستانی نیز بر سر راه اندازی این سامانه اینترنتی نظر یکسانی وجود ندارد.

*** نوسان قیمت پیمانکار را فراری داد

محور قائم شهر به جویبار از محورهای حیاتی و پر از خطر منطقه به شمار می رود که تاکنون حوادث زیادی را به بار آورده است. اما عدم چهاربانده کردن این محور در سال های اخیر به شدت موجب نارضایتی اهالی شده است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان جویبار به مهر گفته: در نظرگرفته شده برای محور قائمشهر به جویبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است ، مناقصه این پروژه برگزار شده ولی تاکنون پیمانکاری به دلیل نوسانات قیمت در مناقصه شرکت نکرده است.
نورالدین قاسم زاده با بیان اینکه نبود نقدینگی یکی از علت های کندی روند پروژه های این حوزه بوده است، اضافه کرده: هزینه های پروژه های راه و شهرسازی بسیار بالا بوده و خود اداره راه و شهرسازی باید تامین کننده هزینه ها باشد.

*** پست جدید ژن خوب علی مطهری

پسر نایب رئیس مجلس عضو هیئت مدیره موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.
سایت نماینده نوشت: پسر “علی‌مطهری” نایب رئیس مجلس عضو هیئت مدیره موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.
وی هم اکنون معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ تهران را نیز عهده دار است.
در ترکیب جدید هیئت مدیره سید مجید حسینی رئیس هیات مدیره سابق و مدیرعامل فعلی این موسسه و مهدی رمضانی از هیئت مدیره قبلی حضور دارند و سه عضو جدید شامل محمود حمیدی مدیرکل جدید حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد خدادی مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرتضی مطهری هستند.

***قطعی شدن حکم یک جاسوس در وزارت خارجه +حکم

حجت الاسلام اژه ای سخنگوی دستگاه قضایی در خصوص صدور حکم برای یکی از جاسوسان گفت: فردی که به جاسوسی متهم بود و حکمش در دادگاه بدوی صادر شده بود اکنون قطعی شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد کمال امیربیگ (علی بیگ) کارمند وزارت امور خارجه است که به ۱۰ سال حبس و ضبط اموال بیش از ۲۰۰ هزار دلار محکوم شده است.