شورا نهاد نظارتی مشورتی است

نایب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری گفت: عرصه شورا یک عرصه نظارتی مشورتی است و عرصه متولی شهری. مرتضی بابایی‌لولتی در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان ساری، اظهار کرد: هدف از حضور در عرصه انتخابات در راستای تعالیم مقام معظم رهبری است و بر ما تکلیفی است که در درجه نخست شور و […]

نایب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری گفت: عرصه شورا یک عرصه نظارتی مشورتی است و عرصه متولی شهری. مرتضی بابایی‌لولتی در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان ساری، اظهار کرد: هدف از حضور در عرصه انتخابات در راستای تعالیم مقام معظم رهبری است و بر ما تکلیفی است که در درجه نخست شور و اشتیاق به‌وجود بیاوریم تا انتخابات باشکوهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای ساری برنامه‌هایی داریم و احساس می‌کنیم حلقه گمشده زنجیره توسعه شهر اتحاد و اعتدال است، ادامه داد: این حلقه اعتدال و اتحاد را امروز در شهر نمی‌بینیم و  باید عنصر مکمل بین دو جبهه‌ای که به‌وجود آمده، باشیم.

عضو و نایب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری افزود: از مردم دعوت می‌کنیم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و در انتخاب خود دقت عمل داشته باشند.

این مسؤول اضافه کرد: مردم در انتخابات باید همه مسائل را در حوزه مسائل معنوی بنگرند چرا که اعتقاد داریم و با صراحت اعلام می‌کنم کاندیدایی که با تکیه بر مادیت حضور پیدا می‌کند هدفشان دست‌درازی به بیت‌المال است و عرصه شورا یک عرصه نظارتی مشورتی است و عرصه متولی شهری نیست.

وی خاطرنشان کرد: هدفی که امروز در عرصه شعارهای انتخاباتی تنها به شعار معطوف شده است بحث گردشگری است که می‌تواند برند شهری برای شهرستان ساری باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان شهرداری ساری با بیان اینکه تنها برند بهار نارنج را به یدک می‌کشیم، گفت: باید ببینیم بهار نارنج در حوزه مدیریت درآمدی ما چه تأثیری دارد به‌جز مدیریت هزینه چیزی دیگری برای استان نداشت و وقتی سالانه میلیون‌ها تومان صرف برگزاری جشنواره بهار نارنج می‌کنیم باید دستاوردی برای شهر داشته باشد.